Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором до навчання в школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семенишена, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-03-13T07:47:38Z
dc.date.available 2024-03-13T07:47:38Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Семенишена, Тетяна Олександрівна. Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором до навчання в школі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Семенишена Тетяна Олександрівна ; керівник роботи Федоренко Світлана Володимирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2011. – 204 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44392
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування мовленнєвої готовності до навчання в школі старших дошкільників зі зниженим зором. Мовленнєва готовність розглядається як важливий структурний компонент готовності дошкільників зі зниженим зором до навчання в школі, що потребує цілеспрямованого процесу його формування. Проведено експериментальне вивчення особливостей мовленнєвої готовності дітей зі зниженим зором до навчання в школі, визначено компоненти, критерії та показники мовленнєвої готовності до школи. Представлено систему покращення мовленнєвої підготовки до школи дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором, яка включає: врахування педагогічних принципів; застосування рекомендованого стилю педагогічного спілкування; забезпечення мотивації дітей; роботу психолого-педагогічного персоналу з дітьми; роботу педагогів з батьками; роботу батьків з дітьми; основні форми роботи по формуванню мовленнєвої готовності (комплекс програмних занять, ігри, екскурсії, театралізовані вистави). uk
dc.description.abstract The given dissertation covers an issue of language preparedness development of visually impaired children of senior preschool age to schooling. Language preparedness is considered as an important structural component of visually impaired preschool children to schooling, which requires purposeful development process. Experimental study on special features of language preparedness of visually impaired children to schooling has been conducted; components, criteria and indicators of language preparedness to schooling have been determined. The system aiming to improve language preparation of visually impaired children of senior preschool age to schooling has been elaborated, which includes: implementation of pedagogical principles; usage of recommended style of pedagogical communication; motivating children; work of teachers and psychologists with children; work of teachers with parents; work of parents with children; main forms of work developing language preparedness (complex of program lessons, games, excursions, theatric performances etc.). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку зі зниженим зором uk
dc.subject готовність до школи uk
dc.subject компоненти uk
dc.subject мовленнєва готовність до школи uk
dc.subject корекція uk
dc.subject журнал взаємозв’язку uk
dc.subject система формування мовленнєвої готовності uk
dc.subject visually impaired children of senior preschool age uk
dc.subject preparedness to school learning uk
dc.subject components uk
dc.subject language preparedness to schooling uk
dc.subject сorrection uk
dc.subject interactions journal uk
dc.subject language preparedness development system uk
dc.title Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором до навчання в школі uk
dc.title.alternative Development of language preparedness of visually impaired children of senior preschool age to schooling uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376-056.262.015.31:81(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу