Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ціннісно-смислова детермінація управління навчальним закладом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семененко, Людмила Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-03-12T14:44:26Z
dc.date.available 2024-03-12T14:44:26Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Семененко, Людмила Миколаївна. Ціннісно-смислова детермінація управління навчальним закладом : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Семененко Людмила Миколаївна ; наук. керівник Бех Володимир Павлович ; Національний педагогічнийй університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2007. – 220 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44390
dc.description.abstract Дисертація присвячена системному аналізу ціннісно-смислової детермінації управління навчальним закладом. У роботі обґрунтовується необхідність вивчення специфіки цього виду регуляції, послідовно розглядаються генетичні, морфологічні і функціональні аспекти ціннісної і смислової детермінації, аналізується їх органічна взаємодія, що веде до набуття соціальним організмом навчальної форми якісно нових атрибутивних властивостей: самоорганізації і саморегуляції. З’ясовується, що вони «сходяться» у процесі прийняття управлінських рішень. У залежності від кута зору дослідника ціннісна і смислова компоненти, набувають рис детермінанти або регуляції, обумовлюють види причинності або зворотного зв’язку. Кінцевими продуктами є, відповідно, гомеостаз, гомеорез та аутопоезис навчальної форми. Назовні протистояння цих детермінант виходить як суперечність між педагогічними традиціями і новаторством. З цих позицій аналізується вітчизняна педагогічна практика і вносяться пропозиції щодо оптимізації управління закладами освіти. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to system analysis of sense and value determination of educational establishment management. Grounds are given to necessity of studying of specific of such kind of regulation because of sharp changes in sense and value basis of our life and strong desire of Ukraine to enter educational space of United Europe. Genetic, morphological and functional aspects of sense and value determination are consistently viewed; their organic interaction that leads to new features of forms of studying (self-organization and self-regulation) is analyzed. They interact in the process of decision-making. Depending on point of view of researcher these value and sense components achieve features of determinants or regulatives, they are kinds of case and effect. From outside the opposition of this determinants looks like opposition between pedagogical traditions and innovations. Ukrainian pedagogical practice is analyzed from these positions. Proposals as for optimisation of educational management are made in the dissertation. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject ціннісна детермінація uk
dc.subject смислова детермінація uk
dc.subject ціннісно-смислова регуляція uk
dc.subject саморегуляція закладу освіти uk
dc.subject механізм ціннісно-смислової детермінації uk
dc.subject соціальний організм uk
dc.subject value determination uk
dc.subject sense determination uk
dc.subject sense and value regulation uk
dc.subject self-regulation of educational establishment uk
dc.subject mechanism of sense and value determination uk
dc.subject social organism uk
dc.title Ціннісно-смислова детермінація управління навчальним закладом uk
dc.title.alternative Sense and value determination of educational establishment management uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.11


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу