ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Салук, Іван Андрійович | |
dc.date.accessioned | 2024-03-07T14:33:48Z | |
dc.date.available | 2024-03-07T14:33:48Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Салук, Іван Андрійович. Індивідуалізація фізичного виховання студентів з різним рівнем здоров'я : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я) / Салук Іван Андрійович ; наук. керівник Арефьєв Валерій Георгійович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – 209 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44370 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена питанням індивідуалізації фізичного виховання студентів ВНЗ з різним рівнем фізичного здоров’я. Встановлено, що показники соматичного здоров’я, фізичного розвитку та рухової підготовленості студентів мають незадовільний стан. Підтверджено дані про позитивний вплив засобів різної спортивної спрямованості на функціональний стан студентів. Розроблено авторську методику, яка передбачає індивідуальне застосування диференційованих фізичних навантажень у відповідності до функціональних характеристик організму студентів у процесі фізичного виховання. Запропоновано та обґрунтовано новий спосіб поділу студентів на однорідні типологічні підгрупи в залежності від показників рівня соматичного здоров’я із використанням новітніх технологій. | uk |
dc.description.abstract | The thesis deals with the problems of teaching methods realisation of the students of higer schools to use different loading in physical training. It was found that data on the somatic health, physical development and physical fitness of students are not satisfactory. The data on the proper effect of the different sport nature on the functional state of the students were proved. The own methods dealing with the teaching of application of physical loading accoroling to the functional characteristics of the students’ body, were developed. New devision method (streaming) of students into single typological subgroups depending on the somatic health data using the latest technologies, was proposed and reasoned. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | диференційоване навантаження | uk |
dc.subject | індивідуалізація | uk |
dc.subject | соматичне здоров’я | uk |
dc.subject | типологічна підгрупа | uk |
dc.subject | фізичне виховання | uk |
dc.subject | фізичний розвиток | uk |
dc.subject | фізична підготовленість | uk |
dc.subject | differentiated loading | uk |
dc.subject | individualization | uk |
dc.subject | streaming | uk |
dc.subject | somatic health | uk |
dc.subject | typological subgroup | uk |
dc.subject | physical education | uk |
dc.subject | physical development | uk |
dc.subject | physical fitness | uk |
dc.title | Індивідуалізація фізичного виховання студентів з різним рівнем здоров'я | uk |
dc.title.alternative | Individualization of physical training of the students with different health state | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.172:796.011.3 |