Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади навчання хімії як загальноосвітньої дисципліни студентів педагогічного коледжу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савчук, Петро Нестерович
dc.date.accessioned 2024-03-06T10:17:57Z
dc.date.available 2024-03-06T10:17:57Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Савчук, Петро Нестерович. Методичні засади навчання хімії як загальноосвітньої дисципліни студентів педагогічного коледжу : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (хімія) / Савчук Петро Нестерович ; наук. кер. Ярошенко Ольга Григорівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 246 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44366
dc.description.abstract Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню методичних засад навчання хімії як загальноосвітньої дисципліни педагогічного коледжу, які забезпечують успішне здобуття студентами повної загальної середньої освіти з хімії і сприяють їхній підготовці до практичної реалізації хімічного компонента природознавчої освіти молодших школярів. На підставі результатів аналізу стану досліджуваної проблеми у філософській, психологічній, педагогічній, методичній літературі, практики викладання хімії в педагогічних коледжах встановлено методичні засади, які в сукупності забезпечують єдність педагогічного процесу, досягнення цілей загальноосвітньої підготовки студентів з хімії і професійно-практичної підготовки з методики викладання природознавства у початковій школі. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the theoretical basis of methodological principles of teaching chemistry as a general educational subject of the Teacher's College to ensure the successful getting by students complete secondary education in chemistry and contribute to their preparation for the implementation of the chemical component of natural science education of primary school children. The development of the problem in the philosophical, psychological, pedagogical, methodological literature is analyzed, the practical situation of teaching chemistry in college is revealed, the methodological principles, which provide the unity of the teaching process, and the goals of general education of students in chemistry and professional practical training in teaching natural science in primary school are established. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методичні засади навчання загальноосвітньої дисципліни «Хімія» uk
dc.subject інтеграція змісту навчальних дисциплін «Хімія» і «Біологія» uk
dc.subject навчальне спілкування студентів у складі малих груп uk
dc.subject міжпредметні зв’язки хімії uk
dc.subject дисципліни професійно-практичної підготовки uk
dc.subject освітнє середовище uk
dc.subject methodological principles of teaching general chemistry courses uk
dc.subject integration of content of disciplines chemistry and biology uk
dc.subject students learning communication within small groups uk
dc.subject interdisciplinary connections of chemistry uk
dc.subject disciplines of practical professional training uk
dc.subject educational environment uk
dc.title Методичні засади навчання хімії як загальноосвітньої дисципліни студентів педагогічного коледжу uk
dc.title.alternative Methodology of Teaching Chemistry as a General Educational Subject of the Pedagogical College Students uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 377.8:54


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу