Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика вивчення індивідуального стилю письменника на заняттях з української літератури в педагогічному коледжі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудницька, Людмила Валентинівна
dc.date.accessioned 2024-02-29T07:57:28Z
dc.date.available 2024-02-29T07:57:28Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Рудницька, Людмила Валентинівна. Методика вивчення індивідуального стилю письменника на заняттях з української літератури в педагогічному коледжі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання літератури / Рудницька Людмила Валентинівна ; наук. керівник Токмань Ганна Леонідівна ; Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. – Переяслав-Хмельницький, 2006. – 269 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44306
dc.description.abstract У дисертації теоретично обґрунтовано та практично перевірено методичну систему вивчення індивідуального стилю письменника на заняттях з української літератури у педагогічному коледжі. Визначено критерії сформованості літературознавчо-стилістичної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Розроблено етапи відповідної педагогічної технології. Запропоновано методичні засади вивчення індивідуального стилю залежно від жанрової природи твору, доповнено типологію занять. Введено до системи роботи словесника інноваційні методи і прийоми навчання, які сприяють засвоєнню теоретико-літературних знань про індивідуальний стиль; формуванню умінь визначати стильові риси творчості письменника; тлумачити конкретику художнього тексту; встановлювати діалогічні взаємозв’язки з іншими видами мистецтва, літературною традицією, напрямом; використовувати набуті знання і вміння у фаховій діяльності вчителя початкової школи. uk
dc.description.abstract Methodological system of study of writer’s individual style on Ukrainian literature classes in teacher’s training school is theoretically proved and practically checked in the dissertation. Criteria of forming of future primary school teacher’s literature studying competence are concluded. Stages of corresponding pedagogical technologies are developed. Methodological basis of studying of individual style, according to genre nature of composition, is proposed and completed with studying typology. Innovation teaching ways and methods, which help adoption of literature theory knowledge about individual style; forming abilities to define artist’s creative work style features; explaining the concrete definition of composition; establishing dialogical relations with other kinds of arts, literature tradition and direction; use obtained knowledge and abilities in professional teacher’s activity in primary school are integrated into linguist’s work. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject індивідуальний стиль письменника uk
dc.subject літературознавчо-стилістична компетенція uk
dc.subject мовно-виражальні засоби uk
dc.subject цілісність художнього тексту uk
dc.subject фахова спрямованість uk
dc.subject інноваційні методи і прийоми навчання uk
dc.subject інтерпретація uk
dc.subject individual artist’s style uk
dc.subject literature study competence uk
dc.subject language expressing methods uk
dc.subject completeness of composition uk
dc.subject professional orientation uk
dc.subject innovation methods and ways of teaching uk
dc.subject interpretation uk
dc.title Методика вивчення індивідуального стилю письменника на заняттях з української літератури в педагогічному коледжі uk
dc.title.alternative Methods of study of individual artist’s style on Ukrainian literature classes in teachers’ training school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 811.161.2:82–1/–9 ]377.8


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу