Дисертація присвячена теоретико-методичному обґрунтуванню та практичній реалізації підготовки майбутніх фахівців до професійно-творчої діяльності спрямованої на формування та розвиток творчих умінь студентів молодших курсів вищого технічного навчального закладу під час виконання лабораторних робіт з курсу загальної фізики. На підставі комплексного аналізу пропонованої методики розроблено дидактичні умови розвитку творчих умінь студентів вищого навчального закладу під час виконання лабораторних робіт з курсу загальної фізики, дидактичні засади розроблення системи творчих завдань, алгоритм виконання творчих завдань до лабораторних робіт з курсу загальної фізики, методичні розробки плану проектування лабораторного заняття з курсу загальної фізики з метою розвитку творчих умінь студентів молодших курсів.
The dissertation is devoted theoretically-methodical justification and practical realization of preparation of the future engineers to professional-creative activity by formation and development of creative skills of younger students of higher engineering education institutions during performance of laboratory works on general physics. The didactic conditions of development of creative skills of students of a higher educational institution during laboratory works on general physics are developed on the basis of the complex analysis of the given method. It is also developed the didactic requirements to system of creative problems, algorithm of performance of creative tasks to laboratory works on general physics, methodical elaboration of designing of laboratory works on general physics in a higher educational institution with the purpose of development of creative skills of students.