У дисертації розкрито основні проблеми формування екологічних знань студентів медичних коледжів на основі інтеграції змісту біологічних, екологічних та професійно-орієнтованих дисциплін. Обґрунтовано та розроблено модель формування екологічних знань у процесі вивчення біологічних дисциплін; розкрито підходи до складання професійно-орієнтованих різнорівневих тестових завдань з медичної екології і впроваджено у навчальний процес для перевірки екологічних знань студентів. У досліджені експериментально підтверджено позитивний вплив теоретично обґрунтованої моделі формування екологічних знань студентів медичного коледжу у процесі вивчення біологічних дисциплін на процес і результат навчання.
In the thesis the basic problems of forming of medical colleges’ students’ ecological knowledge are exposed on the basis of content integration of biological, ecological and professionally-oriented disciplines. The model of forming of ecological knowledge in the process of biological disciplines study has been substantiated and elaborated; the approaches for preparing professionally-oriented split-level test tasks on medical ecology have been elaborated and implemented into the educational process for verification of the students’ formed ecological knowledge level. In the investigation the positive influence of the model of forming of medical colleges’ students’ ecological knowledge in the process of biological disciplines study on the study process and its results substantiated in theory has been experimentally confirmed.