ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Романчук, Ярина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-28T14:50:29Z | |
dc.date.available | 2024-02-28T14:50:29Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Романчук, Ярина Миколаївна. Методика підготовки майбутніх учителів музики до керівництва колективним музикуванням школярів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Романчук Ярина Миколаївна ; наук. керівник Козир Алла Володимирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. – 228 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44296 | |
dc.description.abstract | У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування підготовленості майбутніх учителів музики до керівництва колективним музикуванням школярів, обґрунтовано принципи та розроблено методику підготовленості майбутніх учителів музики до організації колективного музикування школярів з позиції системного, компетентнісного, творчого, рефлексивного та діяльнісно-вольового підходів, що дало змогу систематизувати, логічно вибудувати теоретичний матеріал відповідно до обраних загальнонаукових методологічних засад. Процес фахової підготовки майбутніх учителів музики до організації колективного музикування школярів забезпечує визначена нами взаємодія принципів, а саме: фахової спрямованості, інтегративної взаємодії, творчої індивідуалізації. | uk |
dc.description.abstract | In dissertation research the problem of forming of preparedness of future music masters is considered to guidance of collective schoolchildren music making, principles are reasonable and methodology of preparedness of future music masters is worked out to organization of collective schoolchildren music playing from position system, competence ,creative, reflexive and actionvolitional approaches, that gave an opportunity to systematize, logically to line up theoretical material and in accordance with select scientific methodological principles. The process of professional preparation of future music masters to organization of collective schoolchildren music playing is provided by certain by us cooperation: professional orientation, integrative interaction, creative individualization. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | колективне музикування школярів | uk |
dc.subject | майбутні вчителі музики | uk |
dc.subject | керівництво навчальним колективом | uk |
dc.subject | поетапна методика | uk |
dc.subject | взаємодія | uk |
dc.subject | collective schoolchildren music playing | uk |
dc.subject | future music masters | uk |
dc.subject | guidance by an educational collective | uk |
dc.subject | stage-by-stage methodology | uk |
dc.subject | interaction | uk |
dc.title | Методика підготовки майбутніх учителів музики до керівництва колективним музикуванням школярів | uk |
dc.title.alternative | Methodology of preparation of future music masters to guidance of collective schoolchildren music playing | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.147.016:78.071.2(043.3) |