Дисертація присвячена фаховій підготовці майбутніх вчителів трудового навчання в процесі технічного моделювання засобами проектно-технологічної діяльності. На основі теоретичного і дослідно-експериментального вивчення проблеми розроблено зміст та методику проектно-технологічної діяльності майбутнього вчителя трудового навчання на заняттях з технічного моделювання. Проаналізовані і систематизовані поняття «проект», «навчальний проект», «метод проектів», «проектна діяльність», «технічна творчість», «технічне моделювання». У дослідженні визначено критерії та показники, що дозволяють діагностувати рівень готовності студентів до означеної діяльності.
The dissertation deals with the process of preparation of the future teachers for the organization of the project-technological activity in the process of technical design. The system of the teachers work by using of theoretical design is worked out on the basis of theoretical and experimental study of the problem. There were analysed and systematized the meaning of the words «project», «study project», «project method», «project activity», «technical creativity», «technical design». In the research are determined the criteria's and indexes which help to diagnose the level of readiness of the students for the professional activity.