Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика розвитку співацького голосу у майбутніх педагогів-музикантів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прядко, Олена Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-02-27T12:24:17Z
dc.date.available 2024-02-27T12:24:17Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Прядко, Олена Михайлівна. Методика розвитку співацького голосу у майбутніх педагогів-музикантів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Прядко Олена Михайлівна ; наук. керівник Печенюк Майя Антонівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. – 253 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44269
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему розвитку співацького голосу майбутніх педагогів-музикантів, проаналізовано методичні аспекти процесу їх вокальної підготовки. Охарактеризовано стан процесу розвитку співацького голосу студентів, конкретизовано основні поняття вокального розвитку: “співацький голос” та “розвиток співацького голосу”, визначено та обґрунтовано критерії, показники та рівні вокального розвитку. Розроблено та теоретично обґрунтовано методику розвитку співацького голосу майбутніх педагогів-музикантів, експериментально доведено її ефективність. В основу методики покладено здійснення розвитку співацького голосу за п’ятьма напрямами вокальної підготовки студентів, а саме: мотиваційностимулювальним, вокально-технічним, оцінювально-аналітичним, вокальнотеоретичним, художньо-виконавським. uk
dc.description.abstract The dissertation examines the theoretical and experimental issues of the singing voice development in prospective music teachers in the process of vocal training; methodological issues of the singing voice development in prospective music teachers are analysed. This work develops theoretical bases for the singing voice development; the process of the singing voice development is described; the basic concepts of the students’ vocal development is determined. “Singing voice” and “singing voice development” criteria, indices and levels of the singing voice development are determined for the students majoring in music and pedagogy. Efficient methods of the singing voice development in music teachers are suggested, the suggested methods are theoretically substantiated and experimentally tested. Ways of the singing voice development are determined; criteria, indices and levels of the singing voice development in the students majoring in music and pedagogy while training them for practical activity are determined and scientifically substantiated. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject розвиток співацького голосу uk
dc.subject методика розвитку співацького голосу uk
dc.subject майбутні педагоги-музиканти uk
dc.subject напрями вокальної підготовки uk
dc.subject development of singing voice uk
dc.subject method of vocal studies uk
dc.subject prospective music teachers uk
dc.subject directions of students’ vocal training uk
dc.title Методика розвитку співацького голосу у майбутніх педагогів-музикантів uk
dc.title.alternative Methods of Development of Singing Voice in Prospective Music Teachers uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147.016:78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу