Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прядко, Любов Олексіївна
dc.date.accessioned 2024-02-27T12:12:47Z
dc.date.available 2024-02-27T12:12:47Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Прядко, Любов Олексіївна. Підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Прядко Любов Олексіївна ; наук. керівник Синьов Віктор Миколайович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. – 218 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44267
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему професійної підготовки майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі. Готовність майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі розглянуто як стійке особистісне утворення, яке поєднує цілий комплекс особистісних якостей і фахових знань, умінь i навичок, є важливою передумовою ефективної корекційнореабілітаційної діяльності та реалізації творчого потенціалу особистості. З’ясовано компоненти, критерії та показники професійної готовності, виявлено рівні сформованості означеної готовності у студентів, розроблено методику формування готовності майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі. Запропонована методика ґрунтується на вдосконаленні змісту навчальних дисциплін та змісту педагогічної практики в реабілітаційному центрі, впровадженні спецкурсу «Основи корекційно-реабілітаційної роботи в реабілітаційному центрі». Експериментальним шляхом доведено ефективність запропонованої методики. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of professional readiness of future correctional teachers to work with mentally backward children in a rehabilitation center. The readiness of future correctional teachers to work with mentally backward children in a rehabilitation center is given as invariable personal skills that embrace the complex of personal qualities and professional knowledge and abilities. The importance for effective correctional activity and personal creative potential realization is proved. The components, criteria and data of professional readiness are given. The levels of forming the readiness of future correctional teachers to work with mentally backward children in a rehabilitation center are clarified. The methodology is based on the improvement of tasks of educational subjects and pedagogical practice in a rehabilitation center; introduction the course «The basics of correctional-rehabilitation work in a rehabilitation center». The effectiveness of given method is proved experimentally. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна готовність uk
dc.subject рівні готовності uk
dc.subject реабілітаційний центр uk
dc.subject корекційно-реабілітаційна робота uk
dc.subject professional readiness uk
dc.subject levels of readiness uk
dc.subject rehabilitation center uk
dc.subject correctional-rehabilitation work uk
dc.title Підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі uk
dc.title.alternative Preparation of future correctional teacher to work with mentally backward children in a rehabilitation center uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.011.32:59.922.762+615.851.4:369.223.24


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу