ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Прядко, Любов Олексіївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-02-27T12:12:47Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T12:12:47Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Прядко, Любов Олексіївна. Підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Прядко Любов Олексіївна ; наук. керівник Синьов Віктор Миколайович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. – 218 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44267 | |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено проблему професійної підготовки майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі. Готовність майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі розглянуто як стійке особистісне утворення, яке поєднує цілий комплекс особистісних якостей і фахових знань, умінь i навичок, є важливою передумовою ефективної корекційнореабілітаційної діяльності та реалізації творчого потенціалу особистості. З’ясовано компоненти, критерії та показники професійної готовності, виявлено рівні сформованості означеної готовності у студентів, розроблено методику формування готовності майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі. Запропонована методика ґрунтується на вдосконаленні змісту навчальних дисциплін та змісту педагогічної практики в реабілітаційному центрі, впровадженні спецкурсу «Основи корекційно-реабілітаційної роботи в реабілітаційному центрі». Експериментальним шляхом доведено ефективність запропонованої методики. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to the problem of professional readiness of future correctional teachers to work with mentally backward children in a rehabilitation center. The readiness of future correctional teachers to work with mentally backward children in a rehabilitation center is given as invariable personal skills that embrace the complex of personal qualities and professional knowledge and abilities. The importance for effective correctional activity and personal creative potential realization is proved. The components, criteria and data of professional readiness are given. The levels of forming the readiness of future correctional teachers to work with mentally backward children in a rehabilitation center are clarified. The methodology is based on the improvement of tasks of educational subjects and pedagogical practice in a rehabilitation center; introduction the course «The basics of correctional-rehabilitation work in a rehabilitation center». The effectiveness of given method is proved experimentally. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | професійна готовність | uk |
dc.subject | рівні готовності | uk |
dc.subject | реабілітаційний центр | uk |
dc.subject | корекційно-реабілітаційна робота | uk |
dc.subject | professional readiness | uk |
dc.subject | levels of readiness | uk |
dc.subject | rehabilitation center | uk |
dc.subject | correctional-rehabilitation work | uk |
dc.title | Підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі | uk |
dc.title.alternative | Preparation of future correctional teacher to work with mentally backward children in a rehabilitation center | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 37.011.32:59.922.762+615.851.4:369.223.24 |