У дисертації проаналізовано проблему формування професійної готовності майбутніх соціальних працівників до надання клієнтам соціально-економічних послуг; представлено теоретичний аналіз сучасних підходів до формування такої готовності; концептуально розкрито сутність і зміст понять «соціально-економічні послуги», «професійна готовність до надання клієнтам соціально-економічних послуг»; розроблено структуру процесу формування професійної готовності майбутніх соціальних працівників до надання клієнтам соціально-економічних послуг; змістовно обґрунтовано соціально-педагогічні умов і впроваджено їх у практику підготовки соціальних працівників; розроблено критерії, показники і рівні професійної готовності студентів до надання клієнтам соціально-економічних послуг та перевірено їх ефективність у соціальнопедагогічній практиці.
The author analyzes the problem of the formation of professional readiness of future social workers to provide clients with social and economic services, presented a theoretical analysis of current approaches to such readiness; conceptual essence and meaning of «social and economic services», «professional commitment to providing customers with the socio-economic services»; developed formation process structure of professional readiness of future social workers to provide clients with socio-economic services; reasonably justified social and educational conditions and implemented their practical training of social workers; developed the criteria, indicators and level of professional preparedness of students to provide clients with socio-economic services and their efficiency was tested in the social and pedagogical practice.