Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освіта менонітів у контексті культурного розвитку Півдня України (ХІХ - 20-ті рр. ХХ ст.)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Правдюк, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-02-22T12:21:30Z
dc.date.available 2024-02-22T12:21:30Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Правдюк, Ольга Володимирівна. Освіта менонітів у контексті культурного розвитку Півдня України (ХІХ - 20-ті рр. ХХ ст.) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / О. В. Правдюк ; керівник роботи Вовк Людмила Петрівна; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. – 205 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44211
dc.description.abstract Дисертацію присвячено цілісному аналізу освіти етноконфесійної меншини менонітів Південного регіону України (XIX - 20-ті рр. XX ст.). У роботі розкрито соціально-педагогічні умови становлення освіти, обґрунтовано етапи її розвитку, показано динаміку розвитку освіти менонітів у досліджуваний період. Розкрито особливості функціонування компонентів освітньої системи (початкових шкіл, центральних, жіночих та педагогічних училищ), дано характеристику системі підготовки педагогічних кадрів. У дисертації подано результати критичного аналізу освітньої діяльності та педагогічних поглядів визначних представників менонітської спільноти Й. Корніса, К. Унру, Я. Бройля, Т. Вотча, Г. Хізе, Г. Франца I та Г. Франца ІІ, П. Брауна, Ф. Вібе, Д. Хаускнехта Й. Клауса та К. Унру, показано їх роль в освітньому поступі менонітських колоній, розвитку навчальних закладів та удосконаленні професійно-педагогічної підготовки. Доведено, що культурно-освітня діяльність менонітів була активною та ефективною, сприяла збагаченню полікультурного регіону Південної України. uk
dc.description.abstract The Dissertation is sanctified to the integral analysis of education of ethnic confessional group of Mennonites in the South region of Ukraine (XIX - 20th XX of century). The social and pedagogical terms of becoming of education of Mennonites are exposed, the stages and dynamics of development of education are reasonable during the investigated period. The features of functioning of components of the educational system (initial schools, central, woman and pedagogical schools). The system of training of pedagogical personalities in the colonies of Mennonites is described. The results of analysis of educational activity and pedagogical ideas of prominent Mennonites (J. Cornis, J. Claus and C. Unru) are given in dissertation. Accented on their role in the educational process of colonies of Mennonites, development of the system of educational establishments, perfection of professionally-pedagogical preparation. Proved, that educational activity of Mennonites was effective and assisted the cultural enriching poly ethnic region of South Ukraine. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject система освіти uk
dc.subject початкові школи uk
dc.subject центральні училища uk
dc.subject система підготовки вчителів uk
dc.subject полікультурний простір uk
dc.subject system of education uk
dc.subject initial schools uk
dc.subject central schools uk
dc.subject system of preparation of teachers uk
dc.subject multicultural space uk
dc.title Освіта менонітів у контексті культурного розвитку Півдня України (ХІХ - 20-ті рр. ХХ ст.) uk
dc.title.alternative Education of Mennonites in the context of cultural development of South of Ukraine (XIX - 20th XX of century) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371(477.7) “171/192”:286.12(043)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу