Публікація:
Корекція та формування звукової сторони мовлення в системі навчання рідної мови дітей із тяжкими порушеннями мовлення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Чередніченко, Н. В.
Ряшенцева, Д. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розкривається значення корекційної-розвивальної роботи по формуванню звукової сторони мовлення в системі рідної мови дітей із тяжкими порушеннями мовлення; окреслюються напрямки та зміст корекційної логопедичної роботи над звуковою та просодичною систеою мови у спеціальних школах для дітей із тяжкими вадами мовлення.
The theoretical and methodological aspects of forming of pronunciation at children with severe speech disorders; outlined directions and content of remedial speech therapy work on prosodic and sound broadcasting systems in special schools for children with speech disorders are lighted in this article.

Опис

Ключові слова

звукова система мови, фонема, вимова, фонематичне сприймання, фонематичні уявлення, кінестетичний аналіз, слуховий контроль, мовно-слухова пам'ять, звуковий аналіз, наголос, інтонація, pronunciation, children with severe speech disorders, psychophysiological mechanisms, sound and syllabic structure, prosodic and sound broadcasting systems

Бібліографічний опис

Чередніченко, Н. В. Корекція та формування звукової сторони мовлення в системі навчання рідної мови дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Н. В. Чередніченко, Д. М. Ряшенцева // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2011. – № 1. – С. 87-91.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced