ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коломієць, Микола Борисович | |
dc.date.accessioned | 2024-02-19T07:21:00Z | |
dc.date.available | 2024-02-19T07:21:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Коломієць, М. Б. Управління загальною середньою освітою як відкритою системою в умовах трансформацій суспільства / М. Б.Коломієць // Інноваційна педагогіка. ‒ 2018. ‒ № 8. ‒ С. 176-181. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44153 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано загальну середню освіту як відкриту систему в умовах трансформацій українського суспільства. Виокремлено ряд факторів зовнішнього середовища системи, які суттєво впливають на кінцевий результат. До факторів прямої дії віднесено законодавче забезпечення, органи державної влади, інфраструктура, споживачі, конкуренти, громадські організації, дошкільні установи. Фактори непрямої дії ‒ міжнародні відносини, науково-технічний прогрес, політична обстановка, соціокультурні умови, економічна ситуація. Врахування означених факторів під час прийняття управлінських рішень здатне зменшити їхній негативний вплив на досліджувану систему. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with analyzes of secondary education as an open system in the conditions of the transformation in Ukrainian society. Much attention is given to many factors of the external environment system, which have a significant effect on the final result. Legislative support, рublic authority, infrastructure, consumers, competitors, public organizations and pre-school institutions are referred to factors of direct action. Factors of indirect action are international relations, scientific and technological progress, political situation, sociocultural conditions and economic situation. Paying attention to these factors helps to reduce their negative impact on the investigated system while making management decisions. | uk |
dc.description.abstract | В статье проанализировано общее среднее образование как открытая система в условиях трансформации украинского обществаё Выделены факторы внешней среды системы, существенно влияющие на конечный результат. К факторам прямого действия отнесены законодательное обеспечение, органы государственной власти, инфраструктура, потребители, конкуренты, общественные организации, дошкольные учреждения. Факторами непрямого действия являются: международніе отношения, научно!технический прогресс, политическая ситуация, социокультурные условия, экономическая ситуация. Учет указаных факторов при принятии управленческих решений может уменшить их негативное влияние на исследуемую систему. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk |
dc.subject | трансформації суспільства | uk |
dc.subject | відкрита система | uk |
dc.subject | система загальної середньої освіти | uk |
dc.subject | управління системою загальної середньої освіти | uk |
dc.subject | society transformation | uk |
dc.subject | an open system | uk |
dc.subject | the system of secondary education | uk |
dc.subject | management of secondary education | uk |
dc.subject | трансформации общества | uk |
dc.subject | открытая система | uk |
dc.subject | система общего среднего образования | uk |
dc.subject | управление системой общего среднего образования | uk |
dc.title | Управління загальною середньою освітою як відкритою системою в умовах трансформацій суспільства | uk |
dc.title.alternative | Management of Secondary Education as an Open System in Society Transformation Conditions | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 37.014.53 |