Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні умови процесу корекції просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами логопедичної ритміки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боряк, О. В.
dc.date.accessioned 2024-02-15T11:45:40Z
dc.date.available 2024-02-15T11:45:40Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Боряк, О. В. Психолого-педагогічні умови процесу корекції просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами логопедичної ритміки / О. В. Боряк // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2012. – № 2. – С. 9-13. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44146
dc.description.abstract У статті наданий тереотичний аналіз сучасних психолого-педагогічних умов здійснення логокорекційного процесу. Автором визначені та обгрунтовані психолого-педагогічні умови впровадження процесу корекції просодичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією під час проведення занять з логоритміки. uk
dc.description.abstract It this article it is said about the range of problems of corrections help children with dysarthria and it is marked out psychology-pedagogical conditions of correction process of prosodic speech with logarithmical among senior preschool children with dysarthria. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject просодична сторона мовлення uk
dc.subject психолого-педагогічні умови uk
dc.subject логопедична ритміка uk
dc.subject дизартрія uk
dc.subject prosodic speech uk
dc.subject psychology-pedagogical conditions uk
dc.subject logarithmical uk
dc.subject dysarthria uk
dc.title Психолого-педагогічні умови процесу корекції просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами логопедичної ритміки uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.1-056.264:801.6-053.4:616.89-008.434.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу