Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні підходи до діагностики комунікативної діяльності дітей з системними порушеннями мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартиненко, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-02-13T11:32:05Z
dc.date.available 2024-02-13T11:32:05Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Мартиненко, І. В. Психолого-педагогічні підходи до діагностики комунікативної діяльності дітей з системними порушеннями мовлення / І. В. Мартиненко // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 5. – С. 38-45. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44099
dc.description.abstract У статті розглядаються сучасні методи діагностики комунікативної діяльності дітей з системними порушеннями мовлення первинного ґенезу. Відомо, що первинні мовленнєві порушення у дітей зумовлюють у них комунікативні труднощі і порушення різного ступеню тяжкості. До сьогодні провідну роль у діагностиці займають вербальні методи, спрямовані на визначення стану вербальних засобів спілкування. В останні роки дослідники більшу увагу приділяють і стану невербальних засобів спілкування: експресивно-мімічних і предметно-дієвих. Автор статті узагальнює результати досліджень комунікативної діяльності дітей з системними порушеннями мовлення і висловлює свій погляд щодо цієї проблеми. uk
dc.description.abstract This article reviews new tools for assessment of communication activity in children with system speech disorders of primary origin. It is known that the primary speech disorders in children cause communication difficulties and secondary developmental disorders of varying severity. Until now the leading role within assessment tools has been taken by the verbal methods aiming at identifying the developmental state of verbal means of communication. In the recent years, the researchers have paid significant attention to nonverbal means of communication: facial expressions and operating objects. The author summarises the results of the studies on communication activity of the children with system speech disorders. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject комунікативна діяльність uk
dc.subject спілкування uk
dc.subject діагностика uk
dc.subject діти з системними порушеннями мовлення uk
dc.subject communication activity uk
dc.subject communication uk
dc.subject assessment uk
dc.subject children with system speech disorders uk
dc.title Психолого-педагогічні підходи до діагностики комунікативної діяльності дітей з системними порушеннями мовлення uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.264-056.87


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу