Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолінгвістичний підхід вивчення мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боряк, Оксана Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-02-13T11:08:51Z
dc.date.available 2024-02-13T11:08:51Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Боряк, О. В. Психолінгвістичний підхід вивчення мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей / О. В. Боряк // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 5. – С. 16-25. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44097
dc.description.abstract У статті окреслені основні аспекти психолінгвістичного підходу вивчення мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей, оскільки мовленнєвий розвиток дітей із порушеннями психофізичного розвитку (у тому числі і дітей із розумовою відсталістю) сьогодні в Україні залишається однією з найбільш складних і недостатньо вирішених логопедичних проблем. Сучасний етап наукових досліджень проблеми порушень мовленнєвого розвитку у РВД характеризується домінуванням психолого-педагогічного напряму, в якому переважають пошуки технологій корекції та розвитку мовлення. Зазвичай ураховується лінгвопатологічна симптоматика і значно рідше – синдроми, що супроводжують порушений розвиток РВД. uk
dc.description.abstract This paper is devoted to the problem of developmental speech disorders among mentally retarded children. The solution of the problem is impossible without the study of all aspects of language and speech development. The psycholinguistic approach was taken as the basis, which, in author’s opinion, reveals peculiarities of learning sign-speech system as fundamental. The author of the article briefly characterized the psycholinguistic aspect of language and speech functional system (LSFS) in general and levels of semiotic subsystem in particular. Language and speech functional system (LSFS) is the highest sign level of communication and speech skills complex that ensures the formation of language units, learning and the use of conventional set of rules as well as their application in the process of speaking. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject розумова відсталість uk
dc.subject розумово відсталі діти uk
dc.subject функціональна система мови та мовлення (ФСММ) uk
dc.subject психолінгвістичний підхід вивчення мовно-мовленнєвої діяльності uk
dc.subject порушення мовленнєвого розвитку uk
dc.subject системні порушення розвитку uk
dc.subject speech activity uk
dc.subject the children with intellectual disabilities uk
dc.subject mental retardation uk
dc.subject speech dysontogenesis uk
dc.subject language and speech functional system (LSFS) uk
dc.subject mentally retarded children (MRC) uk
dc.subject children with psychic development delay (CPDD) uk
dc.title Психолінгвістичний підхід вивчення мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 371.-056.264:376.1-056.34


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу