Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сучасні корекційно-реабілітаційні технології в освіті та вихованні дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пригородова, Інна Миколаївна
dc.contributor.author Глоба, Олександр Петрович
dc.date.accessioned 2024-02-13T09:35:27Z
dc.date.available 2024-02-13T09:35:27Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Пригородова, І. М. Сучасні корекційно-реабілітаційні технології в освіті та вихованні дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату / І. М. Пригородова, О. П. Глоба // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 6. – С. 67-75. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44090
dc.description.abstract У статті розглядається проблема модернізації сучасних технологій у галузі корекційної педагогіки та спеціальної психології для роботи в нових умовах спеціальної освітньої системи. Здійснено аналіз ставлення українських і зарубіжних науковців і практиків щодо корекційно-реабілітаційного навчання та виховання дітей дошкільного віку з порушеннями опорнорухового апарату в межах існуючої державної освітньої системи. Обґрунтована необхідність виваженої послідовної трансформації системи дошкільної освіти на різних рівнях. Авторами поряд із загальновизнаними методами психологопедагогічних досліджень запроваджено авторський метод з використанням апаратного комплексу ARC і комп'ютерної програми «Система визначення біопотенціалу», який дозволив провести скрінінг-інтегральну експрес-оцінку психофізичного стану дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, частотну корекцію стану життєво важливих систем їх організму. Розроблені й апробовані авторами методи можуть застосовуватися при корекції широкого спектру патологічних станів у клінічних, стаціонарних, амбулаторних, освітніх та реабілітаційних установах, а також у домашніх умовах, у вигляді самостійного методу корекційно-реабілітаційної діяльності та/або як компоненти комплексної корекційної програми. uk
dc.description.abstract As the title implies the article describes the problem of upgrading of modern technologies at the fields of correctional pedagogy and special psychology for working in conditions of special educational system. The article gives a detailed analysis of attitude of Ukrainian and foreign scientists and practitioners to the correctional and rehabilitative education of preschoolers with disorders of musculoskeletal system. Attention is drawn to the balanced consistent transformation of the system of preschool education at different levels. A new method of psychological and pedagogical research using the hardware system ARC and the computer program ―The system of determination of biocapacity‖ was presented by the authors. This author’s method allowed to conduct the screening and integrative rapid assessment process (RAP) of psychophysical condition of children with disorders of musculoskeletal device and frequency correction of condition of vital systems of their bodies. These methods can be useful at the correction of a wide range of pathological conditions in clinical, inpatient, outpatient, educational and rehabilitation institutes. They can be easily applied in house conditions as a form of independent method of correctional and rehabilitation activity or as components of complex correctional program. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject корекційна освіта uk
dc.subject корекційно-реабілітаційні технології uk
dc.subject порушення опорно-рухового апарату uk
dc.subject скрінінг-інтегральна експрес-оцінка uk
dc.subject частотна корекція uk
dc.subject correctional education uk
dc.subject correctional and rehabilitation technologies uk
dc.subject disorders of musculoskeletal system uk
dc.subject screening and integrative rapid assessment process (RAP) uk
dc.subject frequency correction uk
dc.title Сучасні корекційно-реабілітаційні технології в освіті та вихованні дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату uk
dc.title.alternative Modern technologies of correction and rehabilitation of children with disorders of functions of the musculoskeletal system at the educational process uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.36:81’23


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics