Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Труднощі у спілкуванні дітей із системними порушеннями мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартиненко, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-02-12T14:52:17Z
dc.date.available 2024-02-12T14:52:17Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Мартиненко, І. В. Труднощі у спілкуванні дітей із системними порушеннями мовлення / І. В. Мартиненко // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 6. – С. 43-51. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44086
dc.description.abstract Стаття присвячена актуальній проблемі соціальної, вікової та спеціальної психології – характеристиці труднощів у спілкуванні. В статті розглядаються сучасні підходи до тлумачення труднощів у спілкуванні, здійснюється порівняльний аналіз провідних симптомів цих труднощів. Визначено особливості проявів труднощів у спілкуванні дітей, стислий портрет дитини з труднощами у спілкуванні містить відомості про перцептивну, інтерактивну та комунікативну сторони спілкування та симптоми порушень у реалізації зазначених сторін спілкування. Відмічено, що діти з системними порушеннями мовлення дошкільного віку характеризуються затримкою комунікативного розвитку, проявами різного ступеню тяжкості комунікативними барʼєрами, що зумовлено станом мовленнєвого недорозвинення та низкою психологічних чинників. Аналіз результатів експериментального дослідження труднощів у спілкуванні дітей із системними порушеннями мовлення дозволив встановити провідні якості, що їх зумовлюють: невпевненість в собі та образливість. uk
dc.description.abstract The article is devoted to an actual problem of social, developmental and special psychology - characteristic of communicative difficulties . The article considers the modern approaches of formation of difficulties in communication, is carried out a comparative analysis of the concepts of difficulties, their symptomatic. Communicative difficulties in preschool age mostly associated with communication barriers. Scholars point to the special role of speech in the development of children's communication. Speech disorders are a common cause of communicative difficulties with children of preschool age. It is proved that the child must be able to analyze the communication situation, formulate objectives and plan of communicative action, implement and amend the plan, to evaluate the effectiveness of communication for effective communication. As shown by numerous studies, not always preschooler able to perform all these operations, which leads to communication difficulties. Observed that preschool age children with systemic speech disoders have delay of communicative development, varying severity communicative barriers, because of speech underdevelopment and psychological factors. Experimental studies analysis of the communicative difficulties of children with systemic speech disorders has allowed to establish the main qualities that their cause: it is self-doubt and resentment. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject труднощі у спілкуванні uk
dc.subject утруднене спілкування uk
dc.subject системні порушення мовлення uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk
dc.subject communicative difficulties uk
dc.subject advanced preschool age children uk
dc.subject systemic speech disorders uk
dc.title Труднощі у спілкуванні дітей із системними порушеннями мовлення uk
dc.title.alternative Communicative difficulties of children with systemic speech disorders uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.264


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу