ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Галущенко, Вікторія Іваніна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T14:46:31Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T14:46:31Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Галущенко, В. І. Розвиток емоційно-мімічних засобів спілкування у дітей з порушеннями мовлення / В. І. Галущенко // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 6. – С. 19-24. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44082 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання вдосконалення шляхів корекційно-логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення через розвиток таких важливих компонентів просодичної сторони мовлення, як емоційно-мімічні засоби, що у багатьох випадках є несформованими у дітей означеної патології. Визначається необхідність проведення спеціальної корекційно-розвиваючої роботи з дітьми, що мають мовленнєві порушення, спрямованої на розвиток емоційної сфери, емоційної лексики, що сприяє розвитку мімічної та артикуляційної моторики, формуванню усіх компонентів мовленнєвої діяльності, комунікативній компетентності та здатності до аналізу. Проведення корекціної роботи відбувається за основними етапами, що включають завдання з: Знайомство дітей з основними емоціями (за наочним матеріалом); розрізнення емоційних станів за схематичними зображеннями; відтворення заданого стану з використанням різних виразних засобів; розуміти свої почуття і почуттів інших людей і вміння відтворювати це; розвиток емпатії, почуття обов'язку; розширення уявлень дітей про емоції, розвинення і збагачення емоційної лексики; продовження знайомства дітей з піктограмами, розвинення пантомімічні і мімічні навичок; удосконалення і збагачення «вокальної міміки»: (вираз емоцій в інтонації, тембрі, ритмі, вібрації голосу), диференціація інтонаційних відмінностей, як на рівні сприйняття, так і на практичному рівні; залучення дітей до програвання міні-сценок і активної участі в театралізованій грі; розвивати емпатію, уяву, фантазію; підвищення рівня передачі емоційного стану в мовленнєвому плані; адекватний прояв емоційного стану в комунікативній сфері. Доведена ефективність проведення цілеспрямованого, спеціально-організованого навчання з використанням дидактичних прийомів розвитку емоцій і накопичення соціального досвіду у дошкільників з мовленнєвими порушеннями. | uk |
dc.description.abstract | The article discusses ways of improving correctional and speech therapy work with children with speech disorders through the development of important components prosodic aspects of speech as a means of facial emotional and that in many cases children are unformed abovementioned diseases. Determine the need for special corrective - developing work with children with speech disorders, aimed at developing the emotional sphere, emotional vocabulary that promotes mimic and articulation, the formation of all components of speech, communicative competence and capacity for analysis. Holding korektsinoyi work is on the main stages, including the task of: Getting children with basic emotions (by visual material); distinguishing emotional states by schematic images; given the state of play with different means of expression; understand their feelings and the feelings of others and the ability to play it; development of empathy, sense of duty; expanding notions of children about emotions, emotional expansion and enrichment of vocabulary; Children extension card icons, expansion and mimic pantomime skills; improvement and enrichment "vocal mimicry": (expression of emotions in intonation, timbre, rhythm, vibration voice), differentiation intonation differences at the level of perception and at the practical level; involving children playing mini-scenes and active participation in the theatrical game; develop empathy, imagination, imagination; enhance the transfer of emotional state in terms of speech; adequate expression of emotional state in communicative sphere. Proven efficacy of targeted specially-organized learning using teaching techniques of emotion and the accumulation of social experience in preschool children with speech disorders. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | емоції | uk |
dc.subject | емоційна лексика | uk |
dc.subject | емоційно-мімічні засоби | uk |
dc.subject | діти з порушеннями мовлення | uk |
dc.subject | корекційно-розвиваюча робота | uk |
dc.subject | emotions | uk |
dc.subject | emotional vocabulary | uk |
dc.subject | emotional facial products | uk |
dc.subject | children with speech disorders | uk |
dc.subject | correction and development work | uk |
dc.title | Розвиток емоційно-мімічних засобів спілкування у дітей з порушеннями мовлення | uk |
dc.title.alternative | The development of emotional facial means of communication in children with speech disorders | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 616.89-008.434 |