ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Анастасова, Наталя Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T14:37:25Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T14:37:25Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Анастасова, Н. М. Теоретичне обґрунтування соціально-емоційного розвитку дітей з тяжкими порушеннями артикуляційного апарату / Н. М. Анастасова // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 6. – С. 3-10. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44080 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається важливість соціально-емоційного розвитку дітей з тяжкими порушеннями артикуляційного апарату та вивчення цієї проблеми у науковому світі. Здійснений теоретичний аналіз та узагальнення результатів досліджень з проблеми соціально-емоційного розвитку та з’ясовані основні підходи до процесу його інтенсифікації. Проаналізовані поняття соціального та емоційного розвитку. Визначено взаємозалежність процесу соціалізації та емоцій дитини з порушеннями артикуляційного апарату. Характеризується диспозиційний підхід щодо запобігання і корекції порушень артикуляційного апарату. Розглядаються рівні емоційно-ціннісних орієнтацій дитини та послідовні сфери розширення меж її соціально-емоційної активності. Зазначаються моделі набуття дітьми з особливостями розвитку позитивного соціально-емоційного досвіду та напрями становлення її соціально-емоційного розвитку. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the importance of social and emotional development of children with severely impaired of the speech apparatus and studying of this problem in the scientific world. This article provides the theoretical analysis and generalization of research results on the problem of social and emotional development and elucidated the basic approaches to the process of its intensification. There are determined the interdependence of the process of socialization and emotions of the child with disorders of speech apparatus in the article. The paper describes dispositional approach to the prevention and correction of violations of the speech apparatus. We consider the levels of emotional and value orientations of child and the consistent spheres of expansion the boundaries of its social and emotional activity. We determine the models of acquisition children with the peculiarities of development of positive social and emotional experience and directions of becoming of their social and emotional development. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | соціальний розвиток | uk |
dc.subject | емоційний розвиток | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | емоції | uk |
dc.subject | дитина з тяжкими порушеннями артикуляційного апарату | uk |
dc.subject | social development | uk |
dc.subject | emotional development | uk |
dc.subject | socialization | uk |
dc.subject | emotions | uk |
dc.subject | child with severely impaired of the speech apparatus | uk |
dc.title | Теоретичне обґрунтування соціально-емоційного розвитку дітей з тяжкими порушеннями артикуляційного апарату | uk |
dc.title.alternative | Theoretical substantiation of social and emotional development of children with severely impaired of the speech apparatus | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 376.36:316.612-053.2(477) |