У статті розглянуто особливості поведінки та мотивації підлітків та юнаків з розладами спектру аутизму. Проаналізовано сучасний стан дослідження проблеми поведінки та мотивації осіб підліткового та юнацького віку з аутичними розладами. У роботі на основі спостережень особливостей підлітків з РСА виділено основні тенденції у мотивації їх поведінки для розробки спеціальних програм психологічної підтримки. Показано важливість використання діагностики ААРЕР для визначення мотивації поведінки осіб підліткового та юнацького віку з розладами спектру аутизму. Спираючись на власний досвід проведення корекційних занять, реалізовано аналіз та узагальнення отриманих експериментів і отримано оцінки потреб конкретних осіб для розробки індивідуального плану занять. Особливу увагу зосереджено на виокремленні факторів впливу на мотиви поведінки. Показано, що мотивація має безпосередній вплив на динаміку поведінки та знаходження шляхів соціалізації та адаптації у суспільстві підлітків та юнаків з розладами спектру аутизму. Дослідження проводилось за допомогою методики клінічного тесту ААРЕР. Детально описано тестування та деталізація мотивації на конкретному прикладі юнака. Результати тестувань проілюстровано на рисунку. Проведені дослідження переконливо доводять існування особливостей формування мотивації поведінки осіб з РСА у підлітковому та юнацькому віці.
The article deals with the behavior and motivation of adolescents and young people with autism spectrum disorders. The observing of current studies on the behavior and motivation of adolescent and youth with autistic disorders is presented. In this paper, based on observations of the characteristics of adolescents RSA the main trend highlights in their behavior the motivation to develop special programs of psychological support. Showing the importance of the use diagnostics AAPEP there is determine the motivations of those teenage and youth with autism spectrum disorders. Based on own experience in remedial classes, implemented analysis and synthesis experiments specific individuals need assessment to develop an individual training plan is obtained. Particular attention is focused on isolating the factors influencing motives. It is shown that motivation has a direct impact on the dynamics of behavior and ways of socialization and adaptation in society of adolescents and young people with autism spectrum disorders. The study was conducted using the methodology of the clinical test AAPEP. Testing is described in detail and motivation detail a specific example of the young man, and there is illustrated in Figure. The research conclusively proves the existence of the features in formation motivations of persons with autism spectrum disorders in adolescence and early adulthood.