ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Богачук, Ю. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-05T12:36:14Z | |
dc.date.available | 2024-02-05T12:36:14Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Богачук, Ю. В. Проблема використання художньої літератури в спеціальних дошкільних закладах / Ю. В. Богачук // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2016. – № 9. – С. 11-16. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43991 | |
dc.description.abstract | В статті висвітлена проблема використання художньої літератури в спеціальних дошкільних закладах. Здійснений детальний аналіз досліджень зарубіжних та вітчизняних науковців стосовно розвитку мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення засобами художньої літератури. Розкрито роль та місце художньої літератури у мовленнєвій роботі з дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення. Проаналізовано методики розвитку мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення. Зазначено, що у дітей із загальним недорозвиненням мовлення порушено всі компоненти мовленнєвої системи, які негативно впливають на формування інтелектуальної, сенсомоторної, сенсорної та емоційно-вольової сфери. Здійснений аналіз змістової сторони розділів тих загальноосвітніх програм навчання та виховання, які на сьогодні використовуються в спеціальних дошкільних закладах вихователями та логопедами. Обґрунтована необхідність подальшого вивчення даної проблеми з метою розвитку, навчання рідної мови дітей даної категорії засобами художньої літератури. | uk |
dc.description.abstract | In the article the problem of the use of literature in special pre-school institutions. Research conducted in-depth analysis of foreign and domestic scientists for the development of children's speech with the general underdevelopment of speech by means of fiction. The role and place of fiction in voice work with preschool children with the general underdevelopment of speech. Analyzed method language development of children with general speech underdevelopment. It was noted that children with the general underdevelopment of speech, all the components of the speech system are violated, which adversely affect the formation of intellectual, sensory-motor, sensory and emotional and volitional. The analysis of the content of the heads of the educational programs of training and education, which are now used in special pre-school teachers and speech therapists. The necessity of further study of the problem in order to develop, learning the native language of this category of children means of fiction. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | загальне недорозвинення мовлення | uk |
dc.subject | розвиток мовлення | uk |
dc.subject | художня література | uk |
dc.subject | засіб розвитку мовлення | uk |
dc.subject | програми навчання | uk |
dc.subject | методика розвитку мовлення | uk |
dc.subject | general underdevelopment of speech | uk |
dc.subject | speech development | uk |
dc.subject | literature | uk |
dc.subject | the speech development | uk |
dc.subject | training programs | uk |
dc.subject | methods of speech | uk |
dc.title | Проблема використання художньої літератури в спеціальних дошкільних закладах | uk |
dc.title.alternative | The problem of the use of literature in special pre-school institutions | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 376 – 056.264:82 |