Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проблема використання художньої літератури в спеціальних дошкільних закладах

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Богачук, Ю. В.
dc.date.accessioned 2024-02-05T12:36:14Z
dc.date.available 2024-02-05T12:36:14Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Богачук, Ю. В. Проблема використання художньої літератури в спеціальних дошкільних закладах / Ю. В. Богачук // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2016. – № 9. – С. 11-16. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43991
dc.description.abstract В статті висвітлена проблема використання художньої літератури в спеціальних дошкільних закладах. Здійснений детальний аналіз досліджень зарубіжних та вітчизняних науковців стосовно розвитку мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення засобами художньої літератури. Розкрито роль та місце художньої літератури у мовленнєвій роботі з дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення. Проаналізовано методики розвитку мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення. Зазначено, що у дітей із загальним недорозвиненням мовлення порушено всі компоненти мовленнєвої системи, які негативно впливають на формування інтелектуальної, сенсомоторної, сенсорної та емоційно-вольової сфери. Здійснений аналіз змістової сторони розділів тих загальноосвітніх програм навчання та виховання, які на сьогодні використовуються в спеціальних дошкільних закладах вихователями та логопедами. Обґрунтована необхідність подальшого вивчення даної проблеми з метою розвитку, навчання рідної мови дітей даної категорії засобами художньої літератури. uk
dc.description.abstract In the article the problem of the use of literature in special pre-school institutions. Research conducted in-depth analysis of foreign and domestic scientists for the development of children's speech with the general underdevelopment of speech by means of fiction. The role and place of fiction in voice work with preschool children with the general underdevelopment of speech. Analyzed method language development of children with general speech underdevelopment. It was noted that children with the general underdevelopment of speech, all the components of the speech system are violated, which adversely affect the formation of intellectual, sensory-motor, sensory and emotional and volitional. The analysis of the content of the heads of the educational programs of training and education, which are now used in special pre-school teachers and speech therapists. The necessity of further study of the problem in order to develop, learning the native language of this category of children means of fiction. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject загальне недорозвинення мовлення uk
dc.subject розвиток мовлення uk
dc.subject художня література uk
dc.subject засіб розвитку мовлення uk
dc.subject програми навчання uk
dc.subject методика розвитку мовлення uk
dc.subject general underdevelopment of speech uk
dc.subject speech development uk
dc.subject literature uk
dc.subject the speech development uk
dc.subject training programs uk
dc.subject methods of speech uk
dc.title Проблема використання художньої літератури в спеціальних дошкільних закладах uk
dc.title.alternative The problem of the use of literature in special pre-school institutions uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376 – 056.264:82


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics