В статті висвітлено деякі аспекти діяльності професорсько-викладацького складу кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка щодо розроблення діяльності Логопедичного центру «Логотренажер» в рамках нової освітньої стратегії підготовки студентів зі спеціальності 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Зокрема, в статті акцентується увага на потребі в удосконаленні освітнього середовища університету, що є одним із засобів забезпечення високоякісної підготовки конкурентоспроможних фахівців і водночас ресурсом інклюзивної освіти дітей з ТПМ місцевої громади; подано концепцію діяльності Логопедичного центру «Логотренажер» Київського університету імені Бориса Грінченка. Для кожного року навчання визначено завдання діяльності Центру, а саме: описано компетентності (загальні і фахові), навички успішної особистості 2020 р. (емоційний інтелект, когнітивна гнучкість, критичне мислення, складання суджень і ухвалення рішень, комплексне розвʼязання проблеми), формування і розвиток яких здійснюватиметься в умовах Центру. Особливу увагу приділено розкриттю практичного змісту підготовки майбутніх фахівців зі спеціальності 016 Спеціальна освіта. Логопедія в Логопедичному центрі «Логотренажер».
The article is an attempt to highlight some results of the academic staff of the department of special psychology, correctional and inclusive education of Borys Grinchenko Kyiv University for the development of activity the Speech Therapy Center «Logotraining» within new educational strategy of training students in the specialty 016 «Special Education. Speech therapy». In particular, the article focuses on provide training of competitive professional and successful individual that meets the current requirements of employers and at the same time, the resource for children with speech disorders of the local community, provided the concept f activity The Speech Therapy Center «Logotraining» of Borys Grinchenko Kyiv University. For each year of training is defined goals, objectives of the Speech Therapy Center, described competences (general and professional) skills of successful individual of 2020 (emotional intelligence, cognitive flexibility, critical thinking, drafting judgments and decisions, complex problem solving), practical content of training of future specialists in 016 «Special education. Speech therapy » in the ɋenter of Speech Therapy «Logotraining».