Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ruskykh, Sofiia Olehivna
dc.date.accessioned 2024-02-05T10:52:59Z
dc.date.available 2024-02-05T10:52:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ruskykh, S. О. The role of technology and social media in the spread of Hallyu / S. O. Ruskykh // Культурологічний альманах / МОН України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск 3. – С. 319-329. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43967
dc.description.abstract Streaming services, including Netflix, have played a key role in the global distribution of Korean dramas. Netflix’s investments in original Korean series (Kingdom, Squid Game) have attracted increased international attention, highlighting the effectiveness of digital platforms in promoting Korean storytelling around the world, which, through its quality and accessibility, further facilitates global perception of Korean culture. The paradigm shift in communication between fans and artists is evident with platforms such as VLIVE and Weverse allowing artists to interact closely with their global fanbase. Music streaming platforms such as Spotify and Apple Music have expanded K-pop’s global reach, while social media platforms such as X (Twitter), Instagram and Facebook have kept audiences interested and contributed to the popularity of K-pop artists through real-time updates and fan interaction. In addition to music and dramas, digital platforms have facilitated the global distribution of Korean webtoons, with platforms such as LINE and Webtoon offering translations into various languages. Social media platforms, such as X (Twitter), have become important hubs for global fan communities, facilitating the spread of K-pop-related hashtags around the world. The study is based on a comprehensive analysis of the symbiotic relationship between Hallyu and technology. The interconnection of digital platforms, social media and fan culture has not only elevated South Korean pop culture to unprecedented global heights, but also redefined the dynamics of fan engagement and cultural dissemination in the digital age. uk
dc.description.abstract Стрімінгові сервіси, зокрема Netflix, відіграли ключову роль у глобальному поширенні корейських драм. Інвестиції Netflix в оригінальні корейські серіали («Королівство», «Гра в кальмара»), привернули підвищену міжнародну увагу, підкресливши ефективність цифрових платформ у просуванні корейського сторітелінгу в усьому світі, який своєю якістю та доступністю ще більше полегшує глобальне сприйняття корейської культури. Зміна парадигми комунікації між фанатами та артистами очевидна завдяки таким платформам, як VLIVE та Weverse, що дозволяють артистам тісно взаємодіяти зі своєю глобальною фан-базою. Музичні стрімінгові платформи, такі як Spotify та Apple Music, розширили глобальне охоплення K-pop, тоді як соціальні медіаплатформи, такі як X (Twitter), Instagram та Facebook, підтримують інтерес аудиторії та сприяють популярності K-pop артистів через оновлення в режимі реального часу та взаємодію з фанатами. Окрім музики та дорам, цифрові платформи сприяли глобальному поширенню корейських вебмультфільмів, а такі платформи, як LINE та Webtoon, пропонують їхні переклади на різні мови. Платформи соціальних мереж, зокрема X (Twitter), стали важливими центрами для глобальних фан-спільнот, сприяючи поширенню хештегів, пов’язаних з к-попом, у всьому світі. В основі дослідження ліг комплексний аналіз симбіотичного зв’язку, притаманний халлю та технологіям. Взаємозв’язок цифрових платформ, соціальних мереж і фан-культури не лише підняв південнокорейську поп-культуру до небувалих світових висот, а й переосмислив динаміку залучення фанів і поширення культури в цифрову епоху. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject Hallyu (Korean Wave) uk
dc.subject digital platforms uk
dc.subject social media uk
dc.subject technology impact uk
dc.subject cultural dynamics uk
dc.subject cultural globalizatio uk
dc.subject Халлю (корейська хвиля) uk
dc.subject цифрові платформи uk
dc.subject соціальні медіа uk
dc.subject вплив технологій uk
dc.subject культурна динаміка uk
dc.subject культурна глобалізація uk
dc.title The role of technology and social media in the spread of Hallyu uk
dc.title.alternative Роль технологій та соціальних мереж у поширенні Халлю uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 004.77:316.472.4]:008(519.5).
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2023.3.45


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу