Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Гармонізація демократичних цінностей і медіаграмотності в українській освіті: виклики внутрішньої міграції після 24 лютого 2022 року

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Терепищий, Сергій Олександрович
dc.date.accessioned 2024-02-02T14:27:41Z
dc.date.available 2024-02-02T14:27:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Терепищий, С. О. Гармонізація демократичних цінностей і медіаграмотності в українській освіті: виклики внутрішньої міграції після 24 лютого 2022 року / С. О. Терепищий // Культурологічний альманах / МОН України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск 3. – С. 220-227. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43943
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню впливу міграційних процесів на освітній ландшафт, зокрема, на освітній простір України після вторгнення росії 24 лютого 2022 року. В основу дослідження покладено теоретичні концепції освітнього ландшафту та впливу медіа на освіту, опрацьовані рядом вчених, включаючи Пауло Фрейре, Генрі Дженкінса, Ніка Кулдрі, Андреаса Хеппа та інших. Основна мета статті – виявити, як внутрішні та зовнішні міграційні процеси впливають на формування та розвиток освітнього простору в Україні. В статті детально аналізуються чинники, які впливають на інтеграцію мігрантів в освітнє середовище, а також розглядаються можливі стратегії для оптимізації цього процесу. Автор проводить SWOT-аналіз запропонованих стратегій, вказуючи на їхні сильні та слабкі сторони, можливості та потенційні загрози. Особливу увагу у статті приділено ситуації в Україні, де актуальність проблеми інтеграції мігрантів у освітній простір зросла в контексті військової агресії та внутрішньої нестабільності. Обговорюється, як культурні та соціальні аспекти, такі як взаєморозуміння та взаємоприйняття різних мовних, етнічних, культурних та соціальних груп, впливають на ефективність інтеграційних процесів. Стаття запрошує до рефлексії та дискусії фахівців у галузі освіти, соціології, культурології та політології, надаючи глибокий аналіз та нові перспективи для подальшого наукового дослідження та практичної реалізації. uk
dc.description.abstract This article is devoted to exploring the impact of migration processes on the educational landscape, specifically focusing on the educational space of Ukraine after Russia's invasion on February 24, 2022. The research is grounded in theoretical concepts of the educational landscape and the influence of media on education, developed by several scholars, including Paulo Freire, Henry Jenkins, Nick Couldry, Andreas Hepp, and others. The article's main objective is to discern how internal and external migration processes influence the formation and development of the educational space in Ukraine. The article meticulously analyzes the factors affecting the integration of migrants into the educational environment and examines possible strategies for optimizing this process. The authors conduct a SWOT analysis of the proposed strategies, carefully weighing their strengths and weaknesses, opportunities, and potential threats. Particular attention in the article is paid to the situation in Ukraine, where the relevance of the problem of integrating migrants into the educational space has increased in the context of military aggression and internal instability. The discussion covers how cultural and social aspects, such as mutual understanding and acceptance of various ethnic, cultural, and social groups, impact the effectiveness of integration processes. The article invites education professionals, sociologists, cultural studies specialists, and political scientists to reflect and discuss, providing an in-depth analysis and fresh perspectives for further academic research and practical implementation. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject демократичні цінності uk
dc.subject медіаграмотність uk
dc.subject внутрішні міграції uk
dc.subject освіта uk
dc.subject інформаційна війна uk
dc.subject фейкові новини uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject democratic values uk
dc.subject media literacy uk
dc.subject internal migrations uk
dc.subject education uk
dc.subject information war uk
dc.subject fake news uk
dc.subject critical thinking uk
dc.title Гармонізація демократичних цінностей і медіаграмотності в українській освіті: виклики внутрішньої міграції після 24 лютого 2022 року uk
dc.title.alternative Harmonization of democratic values and media literacy in ukrainian education: challenges of internal migration after february 24, 2022 uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 1:37]:316.32
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2023.3.31


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу