Дисертація присвячена дослідженню проблеми естетичної освіти студентської молоді, зокрема, майбутніх педагогів. Відзначаючи значення естетичного виховання для студентів всіх напрямів та спеціальностей підкреслюється його роль у формуванні майбутнього учителя. Процес модернізації висуває принципово нові вимоги до системи естетичного навчання та виховання. Виявлені основні чинники підвищення ефективності естетичного навчання та виховання як в навчальному процесі, так і в позанавчальний час; доведено, що найвища дієвість естетичного навчання та виховання досягається засобами навчального процесу, зокрема, завдяки читанню таких лекційних курсів, як культурологія, філософія культури, естетика тощо.
The dissertation is dedicated to the investigation of the problem of aesthetic education of students, in particular future pedagogues. Mentioning the meaning of aesthetic education for students of all directions and specialities, its role is emphasized in the forming of future teacher in the dissertation. The process of modernization pulls out the new demands to the system of aesthetic education. The main factors of effectiveness increasing of aesthetic education both in the class activities and after class activities are revealed; it is proved that the highest activity of aesthetic education is reached by the means of educational process, in particular due to Culture study, Philosophy of culture, Aesthetics, etc.