Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування художньо-образного мислення майбутнього вчителя музики у процесі інтерпретації творів мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полатайко, Олена Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-01-26T12:23:42Z
dc.date.available 2024-01-26T12:23:42Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Полатайко, Олена Михайлівна. Формування художньо-образного мислення майбутнього вчителя музики у процесі інтерпретації творів мистецтва : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Полатайко Олена Михайлівна ; наук. керівник Щолокова Ольга Пилипівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – 245 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43837
dc.description.abstract Праця присвячена теоретично-експериментальному дослідженню проблеми формування художньо-образного мислення майбутніх учителів музики. Розглянуто феномен художньо-образного мислення, визначено і теоретично обґрунтовано сутність і структуру поняття „художньо-образне мислення майбутнього вчителя музики". У роботі доведено роль вербальної художньо-педагогічної інтерпретації у формуванні художньо-образного мислення майбутнього вчителя музики та обґрунтовано її художньопедагогічний вплив на особистість. Розроблена методика діагностування уможливила визначення критеріїв та показників рівнів сформованості художньо-образного мислення майбутнього вчителя музики. Дисертація містить вперше створену, теоретично обґрунтовану та експериментально перевірену організаційно-методичну систему формування художньо-образного мислення майбутніх учителів музики, яка складалась з: мети, об’єктивних та суб’єктивних факторів впливу на особистість, напрямів формування художньо-образного мислення, педагогічних принципів та педагогічних умов викладання дисциплін, завдань, засобів, технологій, форм і методів роботи. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to theoretical-experimental research on the issue of artistic-imaginative thinking formation of prospective music teachers. The phenomenon of artistic-imaginative thinking is considered; main points and the structure of artistic-imaginative thinking of a prospective music teacher are determined and proved. The developed methodology of diagnostics made possible to determine criteria and level indices of artistic- imaginative thinking formation of a prospective music teacher. The dissertation contains for the first time created, theoretically grounded and experimentally checked organizational-methodic system of artistic- imaginative thinking formation of prospective music teachers. In the work it is proven that the effectiveness of artistic-imaginative thinking formation of prospective music teachers depends on specific factors, among which are the following: content orientation of students’ interpretative activity, orientation to humanistic paradigm of artistic culture, the use of method systematization complex and generalization of poly-artistic knowledge. It is emphasized that verbal interpretation of artistic values, characterized by translation of artistic phenomena’s content from artistic language into the verbal one, is an important instrument of pedagogical influence on artistic awareness of students. Directions, according to which realization of verbal artistic-pedagogical interpretation is possible, are distinguished. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject художньо-образне мислення uk
dc.subject вчитель музики uk
dc.subject художньо-педагогічна інтерпретація uk
dc.subject організаційно-методична система uk
dc.subject artistic-imaginative thinking uk
dc.subject music teacher uk
dc.subject artistic-pedagogical interpretation uk
dc.subject organizational-methodic system uk
dc.title Формування художньо-образного мислення майбутнього вчителя музики у процесі інтерпретації творів мистецтва uk
dc.title.alternative Formation of artistic-imaginative thinking of a prospecive music teacher in the process of works of art interpretation uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.637.036:78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу