Дисертацію присвячено проблемі формування уявлень про духовний ідеал у дітей молодшого шкільного віку. Здійснено теоретичний аналіз психологопедагогічних підходів до вивчення сутності та особливостей формування уявлень про духовний ідеал особистості, обґрунтовано психологічну сутність поняття «уявлення про духовний ідеал молодшого школяра». Презентовано модель та програму формування уявлень про духовний ідеал у дітей молодшого шкільного віку на засадах духовно-особистісного підходу, експериментально доведено ефективність авторської розвивальної програми та сформульовано методичні рекомендації для психологів, батьків, вчителів і вихователів груп продовженого дня щодо створення соціально-психологічних умов формування уявлень про духовний ідеал у дітей молодшого шкільного віку.
The dissertation is devoted to problems of the formation of representations of the spiritual ideal of primary school children in social and psychological conditions. The theoretical analysis of psychological and pedagogical approaches to the study of the nature and characteristics of the formation of representations of the spiritual ideal of individual reasonably psychological essence of the concept "representations of the spiritual ideal of primary school children". Presented model and program of forming ideas about the spiritual ideal in primary school children on the basis of spiritual and personal approach experimentally proven effective author developmental programs and formulated guidelines for psychologists, parents, teachers and educators day groups for creating socio-psychological conditions of formation of ideas the spiritual ideal in primary school children.