ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Поворозник, Катерина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-01-26T10:46:56Z | |
dc.date.available | 2024-01-26T10:46:56Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Поворозник, Катерина Олександрівна. Психологічні особливості розвитку часової перспективи у студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Поворозник Катерина Олександрівна ; наук. керівник Помиткіна Любов Віталіївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2016. – 250 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43831 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку збалансованої часової перспективи у студентської молоді у парадигмі екзистенційного підходу. Розкрито психологічний зміст поняття «часова перспектива особистості», встановлено фактори її порушень та оптимального розвитку у студентської молоді, визначено структуру збалансованої часової перспективи та її структурні компоненти (когнітивний, ціннісно-смисловий, екзистенційно-діяльнісний). Обгрунтовано інтегральний критерій збалансованості часової перспективи та критерії її балансу на рівні кожного з компонентів. Емпірично досліджено психологічні особливості розвитку часової перспективи у студентської молоді, встановлено взаємозв’язок її оптимального розвитку з екзистенційними характеристиками особистості. Обгрунтовано концептуальну модель, розроблено, апробовано й доведено ефективність корекційно-розвивальної програми розвитку збалансованої часової перспективи у студентської молоді з проявами її розбалансування. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation provides the study of psychological peculiarities of adolescents’ Time Perspective development in the light of the existential paradigm. The psychological contents of time perspective concept has been provided as well as the factors of its deformation and optimal development. The structure of Balanced Time Perspective has been grounded together with its structural-dynamic components (cognitive, meaning and value, existential-operational). The integral criterium for Balanced Time Perspective and the criteria for its balance at the level of each component have been described. It’s been empirically proved the peculiarities of students’ Time Perspective at the level of each component and at the integral level according to the balance criterium. It has been established the specificity of students’ Time Perspective deformation and optimal development, its balance’ interconnections with existential characteristics of an adolescent. The conceptual model and psychological-pedagogical program of students’ Balanced Time Perspective development and existential mechanisms actualization has been grounded, approved. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | дисбаланс часових модусів | uk |
dc.subject | збалансована часова перспектива | uk |
dc.subject | суб’єктне ставлення до часу життя | uk |
dc.subject | екзистенційний часовий центр | uk |
dc.subject | інтеграція досвіду минулого | uk |
dc.subject | ціннісно-смисловий масштаб часу | uk |
dc.subject | аутентичне переживання часу | uk |
dc.subject | time perspective modi imbalance | uk |
dc.subject | Balanced Time Perspective | uk |
dc.subject | subjective attitude to the time of one’s life | uk |
dc.subject | personality existential time center | uk |
dc.subject | past experience integration | uk |
dc.subject | subjective involvement in the present | uk |
dc.subject | meaning and value time scale expansion | uk |
dc.subject | authentic life time experiencing | uk |
dc.title | Психологічні особливості розвитку часової перспективи у студентської молоді | uk |
dc.title.alternative | Time Perspective Development Psychological Specificity of Adolescents | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.923:159.922 |