Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтелектуальний компонент у становленні життєвих стратегій молоді

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пилипенко, Наталя Георгіївна
dc.date.accessioned 2024-01-26T08:28:37Z
dc.date.available 2024-01-26T08:28:37Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Пилипенко, Наталя Георгіївна. Інтелектуальний компонент у становленні життєвих стратегій молоді : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Пилипенко Наталя Георгіївна ; наук. керівник Ставицька Світлана Олексіївна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2014. – 272 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43825
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню впливу інтелектуального компонента на становлення життєвих стратегій молоді. Здійснено теоретико-методологічний аналіз наукових підходів до вивчення зазначеної проблеми в зарубіжній та вітчизняній психології, визначено поняття та зміст інтелектуального компонента, його роль у становленні життєвих стратегій молоді, особливості впливу рефлексивних, вербальних та прогностичних здібностей як змістових конструктів інтелектуального компонента на становлення життєвих стратегій молоді. Експериментально досліджено психологічні особливості впливу рівня розвиненості інтелектуального компонента (рефлексивних, вербальних та прогностичних здібностей) на становлення життєвих стратегій молоді. Визначено критерії (ментальна опрацьованість, емоційно-смислова насиченість, автономність та адаптивність життєвих стратегій), показники та рівні (високий, середній, низький) розвитку життєвих стратегій студентської молоді. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the investigation of the influence of an intellectual component on formation of life strategies of youth. The theoretical and methodological analysis of scientific approaches to studying of the given problem in foreign and domestic psychology is realized, the concept and the content of the intellectual component, its role in formation of life strategies of youth, features of influence reflective, verbal and prognostic abilities as structural parts of the intellectual component on the formation of life strategy of youth is defined. Psychological features of influence of a level of development of an intellectual component (reflective, verbal and prognostic abilities) on the formation of vital strategies of youth are experimentally investigated. It is substantiated the criteria (mental elaboration, an emotionally-semantic saturation, autonomy and adaptability of life strategies), indicators and development levels (high, medium, low) of life strategies of student's youth. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject життєва стратегія молоді uk
dc.subject інтелектуальний компонент життєвої стратегії uk
dc.subject рефлексивні здібності uk
dc.subject вербальні здібності uk
dc.subject прогностичні здібності uk
dc.subject ментальна опрацьованість uk
dc.subject емоційно-смислова насиченість uk
dc.subject автономність та адаптивність життєвих стратегій uk
dc.subject life strategy of youth uk
dc.subject an intellectual component of life strategy uk
dc.subject reflective abilities uk
dc.subject verbal abilities uk
dc.subject prognostic abilities uk
dc.subject mental elaboration uk
dc.subject an emotionally-semantic saturation uk
dc.subject autonomy and adaptability of life strategy uk
dc.title Інтелектуальний компонент у становленні життєвих стратегій молоді uk
dc.title.alternative Intellectual component in formation of life strategies of young people uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.8.:159.922.72


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу