Дисертацію присвячено аналізу трансформації ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді під впливом новітніх комп’ютерних та Інтернет-технологій в умовах становлення інформаційного суспільства. Зазначена актуальність є філософським осмисленням цінності вищої освіти в житті студентської молоді в умовах становлення інформаційного суспільства. Предмет дослідження належить до
тих проблем, які мають міждисциплінарний контекст. Наукова розробка зміни
ціннісних орієнтацій під впливом Інтернет-технологій як нового соціального феномену, базується на працях філософського та соціологічного напрямів. Розкрито
зміст категорій «інформація», «комунікація» і «знання» та їх значення у ствердженні
інформаційного суспільства. В дисертаційному дослідженні з'ясовано вплив
новітніх інформаційно-комунікаційних технологій на трансформацію вищої освіти.
Обґрунтовано висновок про провідну роль вищої освіти у творенні й розвитку особистості, формуванні професіоналів та майбутньої інтелектуальної еліти, яка є
головним ресурсом інформаційного суспільства. Здійснено типологію соціальних
функцій мережі Інтернет та досліджено фактори, що впливають на активність
використання Інтернету студентською молоддю.
This work is devoted to the analysis of value orientations transformation of modern student youth influenced by newest computer and Internet technologies under conditions
of informative society statement. The noted actuality is the philosophical comprehension
of higher education importance in life of young people under conditions informative society statement. The article of research is devoted to those problems which have an
interdisciplinary context. Scientific development of value orientations changes influenced
by Internet technologies, as the new social phenomenon, is based on philosophical and
sociological works. The essence of categories «information», «communication» and
«knowledge» and their importance for informative society statement were found out. In
this work the influence of the newest informative communication technologies on
transformation of higher education was researched. The conclusion about the leading role
of higher education in creation and development of personality, forming of professionals
and future intellectual, elite which is the main resource of informative society, was
grounded. The typology of Internet social functions and factors which influence the
activity of Internet use by students were carried out.