Досліджено етико-педагогічний аспект підготовки державних службовців, реалізація якого безпосередньо пов’язана з етичною освітою, що має привести до втілення у професійній діяльності сучасного управлінця принципів та норм моральної поведінки. У свою чергу, принцип доброчесності має стати ключовим у взаємовідносинах державних службовців з громадянами, колегами, інституціями тощо. Визначено, що етична модель поведінки державного службовця – це концептуальна структура цінностей, мотивації, принципів і норм, а також особистісних характеристик, що визначають його стосунки, діяльність і спілкування на основі взаємності, а також методи і форми діяльності тощо. Розкрито особливості та практику реалізації морально-етичного аспекту у підготовці державних службовців. Етичні чесноти та доброчесність державного службовця – важлива
якість, яка сприяє ефективному та справедливому функціонуванню державного апарату, управління та демократії в цілому. Підкреслено, що результатом формування етики та доброчесності керівних кадрів закладами освіти має стати реалізація моделі етичної поведінки державного службовця на практиці.
The ethical-pedagogical aspect of the training of civil servants was studied, the implementation of which is directly related to ethical education, which should lead to the implementation of the principles and norms of moral behavior in the professional activity of a modern manager. In turn, the principle of integrity should become key in the relations of civil servants with citizens, colleagues, institutions, etc. It was determined that the ethical model of the behavior of a civil servant is a conceptual structure of values, motivation, principles and norms, as well as personal characteristics that determine his relationships, activities and communication based on reciprocity, as well as methods and forms of activity, etc. The features and practice of implementing the moral and ethical aspect in the training of civil servants are disclosed. Ethical virtues and integrity of a civil servant is an important quality that contributes to the efficient and fair functioning of the state apparatus, administration and democracy as a whole. It is emphasized that the result of the formation of ethics and integrity of the management personnel of educational institutions should be the implementation of the model of ethical behavior of the civil servant in practice.