Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка вчителів фізичної культури у Польщі (друга половина ХІХ - початок ХХІ століття)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пасічник, Володимир Романович
dc.date.accessioned 2024-01-25T12:08:22Z
dc.date.available 2024-01-25T12:08:22Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Пасічник, Володимир Романович. Підготовка вчителів фізичної культури у Польщі (друга половина ХІХ - початок ХХІ століття) : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Пасічник Володимир Романович ; наук. консультант Євтух Микола Борисович ; Луцький ін-т розвитку людини ун-ту "Україна". – Луцьк, 2010. – 490 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43797
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні здійснено історико-педагогічний аналіз професійної підготовки вчителів фізичної культури в Польщі (друга половина ХІХ – початок ХХІ століття) в контексті змін, що відбувались у системі фізичного виховання школярів у цей історичний період. Визначені та теоретично обґрунтовані основні історичні етапи розвитку системи підготовки вчителів фізичної культури у Польщі: етап створення перших інституцій, в яких проводилась підготовка вчителів гімнастики для шкіл, починаючи з ХІХ століття по 1918 р.; етап формування національної системи фізкультурної освіти (1918 – 1939 рр.); післявоєнний етап, який мав особливі періоди (40 – 50, 60 – 70, 80 – 90 роки), обумовлені змінами у системі підготовки спеціалістів фізичного виховання і спорту й відзначився створенням академій фізичного виховання у Познані, Кракові, Вроцлаві, Гданську та Катовицах; сучасний етап реформування шкільної та вищої освіти у Польщі наприкінці ХХ – початку ХХІ століття. uk
dc.description.abstract The dissertation focuses on the historical and pedagogical analysis of professional and pedagogical training physical culture teachers in Poland in the second half of the 19th – the beginning of the 21st centuries in the context of those changes which have taken place in the system of school children's physical education during this historical period. It defines and theoretically motivates the principal historical periods in the development of the system of physical culture teachers’ training in Poland: the period of creating the first institutions for training school teachers of gymnastics beginning from the 19th century up to 1918; the period of forming the national physical education system (1918 - 1939); the post-war period with its specific periods (the 1940 - 50s, the 1960 - 70s, the 1980 - 90s) conditioned by the changes in the training system of physical culture personnel and by establishing physical culture academies in Poznan, Cracow, Wroclaw, Gdansk and Katowice; and the modern period of reforming schooling and higher education in Poland at the end of the 20th and the beginning of the 21st centuries. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject вищий навчальний заклад uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject вчитель фізичної культури uk
dc.subject система фізичного виховання uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject навчальний план uk
dc.subject модель uk
dc.subject студент uk
dc.subject учень uk
dc.subject institution of higher education uk
dc.subject professional training uk
dc.subject physical culture teacher uk
dc.subject system of physical education uk
dc.subject physical culture uk
dc.subject curriculum uk
dc.subject model uk
dc.subject student uk
dc.subject pupil uk
dc.title Підготовка вчителів фізичної культури у Польщі (друга половина ХІХ - початок ХХІ століття) uk
dc.title.alternative Training Physical Culture Teachers in Poland (the second half of the 19th – the beginning of the 21st centuries) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.13(438)(09):736:37.037


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу