Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика навчання механіки у загальноосвітніх навчальних закладах на основі мультимедійних засобів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пасько, Ольга Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-01-25T11:57:17Z
dc.date.available 2024-01-25T11:57:17Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Пасько, Ольга Олександрівна. Методика навчання механіки у загальноосвітніх навчальних закладах на основі мультимедійних засобів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Пасько Ольга Олександрівна ; наук. керівник Вознюк Микола Федорович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2014. – 210 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43794
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему цілісного сприйняття учнями основної та старшої школи навчального матеріалу з механіки. Розроблено методику навчання механіки у загальноосвітніх навчальних закладах на основі мультимедійних освітніх засобів, яка ґрунтується на інтегративній моделі організації навчального процесу та відповідає вимогам компетентнісного і діяльнісного підходів у навчанні. Розроблено теоретичні та методичні основи використання у процесі вивчення компонентів змісту механіки мультимедійних засобів навчального призначення, які забезпечують реалізацію принципів унаочнення і доступності освітнього процесу. Показано, що запропонована методика вивчення механіки в основній та старшій школі із застосуванням мультимедійних засобів сприяє формуванню в учнів основ продуктивної пізнавальної діяльності, забезпечує більш грунтовне засвоєння ними сутності сучасної фізичної картини світу та підвищення якості фізичної освіти. uk
dc.description.abstract The thesis deals with the problem of a holistic perception of the students primary and high school educational material on mechanics. The author proposed the methodic of teaching physics in secondary school. This methodic based on the integrative model of the organization the educational process and meets the requirements of the competence. The dissertation contains some theoretical and methodical foundations of using the educational multimedia, that provide the implementation of the principles of the visualization and the accessibility the learning process. The author justifies the methodic of studying the mechanics in secondary school using multimedia tools, because this method contributes to the development bases of the productive activity and the cognitive activity of pupils. It's provides a more profound assimilation of the nature of modern physical picture of the world and improve the quality of the physical education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject шкільний курс механіки uk
dc.subject компоненти змісту механіки uk
dc.subject методика навчання механіки на основі мультимедійних освітніх засобів uk
dc.subject компетентнісний і діяльнісний підходи у навчанні uk
dc.subject інтегративна модель організації навчального процесу uk
dc.subject multimedia uk
dc.subject competence-based approach to learning uk
dc.subject integrative model of teaching uk
dc.subject virtual physics experiment uk
dc.subject multimedia notes uk
dc.subject multimedia tasks uk
dc.title Методика навчання механіки у загальноосвітніх навчальних закладах на основі мультимедійних засобів uk
dc.title.alternative Methods of teaching mechanics in secondary schools based multimedia uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.016:[531/534+004.032.6]


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу