У дисертації визначено зміст та структуру виконавських навичок майбутніх учителів музики і розроблено методику їх формування у процесі інструментальної підготовки. Означений феномен розглядається як сукупність автоматизованих рухових дій, спрямованих на художню інтерпретацію музичних творів. Його структуру складають виконавські рухи, об’єднані за змістом у відповідні ланцюжки (дії) з чіткою
послідовністю окремих ланок. Критеріями сформованості інструментально-виконавських навичок є ступінь відповідності рухових дій художньообразним ознакам інтерпретаційної моделі музичних творів та ступінь автоматизованості виконавських рухів.
The content and structure of performing skills of future music masters and method of its forming in the process of instrumental preparation are considered in dissertation. The designated phenomenon is interpreted as a complex of automated motional actions, which are directed at the art interpretation of pieces of music. Its structure includes performing movements, which are united into corresponding chains (actions) with accurate sequence of separate links. Criteria of levels of development of the instrumental-performing skills are degree of accordance of motional actions to artly-imaginative qualities of interpretational model of pieces of music; degree of automation of performing movements.