ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Носова, Ірина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-01-22T13:30:28Z | |
dc.date.available | 2024-01-22T13:30:28Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.citation | Носова, Ірина Олександрівна. Наукове обгрунтування змісту і проведення лабораторного практикуму з "Технології конструкційних матеріалів" у вищих педагогічних закладах : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика трудового навчання / Носова Ірина Олександрівна ; наук. керівник Гедвілло Олександр Іванович ; Херсонський держ. пед. ун-т. – Херсон, 2002. – 239 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43677 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене вдосконаленню змісту та проведенню лабораторного практикуму з курсу “Технологія конструкційних матеріалів”. У роботі теоретично обґрунтовано підходи до відбору змісту лабораторного практикуму, визначено дидактичні функції та запропоновано методику його проведення у вищих педагогічних закладах освіти. Встановлено доцільність застосування оновленого методичного забезпечення лабораторного практикуму з курсу “Технологія конструкційних матеріалів”, що складається з тематичного плану, посібника та методичних рекомендацій до виконання лабораторних робіт та контролю якості знань студентів, робочих зошитів та комп’ютерних матеріалів. Визначено педагогічні умови та шляхи підвищення ефективності проведення лабораторних робіт з курсу, що полягають у раціональному використанні різних форм організації навчальної діяльності студентів, впровадженні системи професійно орієнтованих навчально-пізнавальних задач та модернізації методичного забезпечення. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is devoted to a problem of improving preparation of teachers of labour training. It was grounded the contents of a laboratory practical work in the higher pedagogical educational establishments is determined. The new technique of realization of a laboratory practical work was offered on the basis of the rational organization of educational activity of students, presence of a necessary trainingmaterial resources and methodical maintenance. In the dissertation introduction in practice of training of system of teaching-cognitive problems and computer technologies of training is scientifically proved. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | професійно-педагогічна підготовка | uk |
dc.subject | лабораторні роботи | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | методичне забезпечення | uk |
dc.subject | комп’ютерні технології | uk |
dc.subject | система навчально-пізнавальних задач | uk |
dc.subject | professional-pedagogical preparation | uk |
dc.subject | laboratory works | uk |
dc.subject | methodical maintenance | uk |
dc.subject | computer technologists of training | uk |
dc.subject | system of teaching-cognitive problems | uk |
dc.title | Наукове обгрунтування змісту і проведення лабораторного практикуму з "Технології конструкційних матеріалів" у вищих педагогічних закладах | uk |
dc.title.alternative | Scientific ground of contents and realization of a laboratory practical work on " Technology of constructional materials " in the higher pedagogical establishments | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.147:371.1:62.22 |