Дисертаційне дослідження присвячено проблемі професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів у системі навчально-виховної роботи університету. Проаналізовано поняття «професійне самовизначення особистості»; розкрито сутність та особливості професійного самовизначення студентів у системі навчально-виховної роботи університету. Здійснено аналіз стану проблеми професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів у системі навчально-виховної роботи університету. Визначено критерії, показники та рівні професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів. Апробовано педагогічне забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів у системі навчальновиховної роботи університету.
Thesis is devoted to the problem of professional self-determination of future social workers in the system of educational work of the University. Revealed a place of professional self-determination in the structure of socialization; analyzed the essentiality and special features of professional self-determination of future social workers in the system of educational work of the University. Analyzed the status of problem of professional self-determination of future social workers in the system of educational work of the University. Determined criterions, indicators and levels of shaping of indicators of professional self-determination of future social workers. Substantiated and tested pedagogical support of professional self-determination of future social workers in the system of educational work of the University.