Today, tourism has become more widespread, with a variety of excursions catering to both business and leisure travelers. As a result, there is a growing demand for specialist who can organize sightseeing walking tours and create engaging and informative excursion scripts. Therefore, it is crucial to focus on enhancing English writing skills among students aspiring to become tourism professionals in order to effectively create captivating excursion texts. The purpose of the research is formation of students writing competence skills for sightseeing excursion texts (SET). The article distinguishes between three strategies of forming writing competence: • Multicomponent, • Product and Process Approach, • Lexical Approach, which were observed, generalized and systematized be authors to produce the final Model. Having examined these approaches, the authors also described each of them with its own stages being fundamental for students’ writing competence formation. We find out that writing of the SET is a creative type of writing. In addition, the usage of visual aids, while writing the texts of excursion, especially made for oral presentation, have the primal importance in this process. As has been mentioned above the authors present a Model, which contains the main components of their aim to obtain, and the stages of students’ preparation for writing the SET, also it gives creative writing characteristics and emphasizes the role of visuality that helps to create a good SET. In their Model they use such principles as: creating positive image, presenting appropriate facts and figures, using visual aids. According to the authors idea the following tasks can be achieved: to form writing competence by using different methods, to form stylistic and syntactic skills by using creative writing pattern, to motivate using different information sources. All this will help students form the necessary competence.
В наш час туризм набуває все більшої популярності, і включає різноманітні екскурсії, для ділових людей, так і просто туристів. У зв’язку з цим зростає попит на спеціалістів, які мають компетенцію в організовуванні оглядових пішохідних екскурсій та обговоренні цікавих та інформативних екскурсійних текстів. Тому, вкрай важливим є зосередження на вдосконаленні навичок письма англійською мовою серед студентів, які прагнуть стати професіоналами в галузі туризму, з метою ефективного написання та складання екскурсійних текстів. Мета нашого дослідження – формування у студентів навичок написання текстів оглядових екскурсій (ТОЕ). У статті розглянуто три стратегії формування писемної компетентності: • Багатокомпонентний, • Процесуально-результативний підхід, • Лексичний підхід. Саме ці підходи було розглянуто, узагальнено та систематизовано авторами для створення остаточної моделі. Дослідивши ці підходи, автори також охарактеризували кожен з них із власними етапами, які є основними для формування писемної компетентності студентів. Автори з’ясували, що написання ТОЕ є творчим видом писемної діяльності. Крім того, першочергове значення в цьому процесі має використання наочності під час написання текстів екскурсії, особливо для усного викладу. Як було зазначено вище, автори представляють модель, яка містить основні компоненти їхньої мети та етапи підготовки студентів до написання ТОЕ, також вона надає основні характерні творчого письма та підкреслює роль візуальності, яка допомагає створити досконалий ТОЕ. У своїй Моделі автори використовують такі принципи, як: створення позитивного іміджу, подання відповідних фактів і цифр, використання наочних засобів. За задумом авторів для досягнення мети слід вирішити наступні завдання: формувати письменницьку компетентність за допомогою різних методів, формувати стилістичні та синтаксичні навички за допомогою творчого зразка письма, мотивувати за допомогою різних джерел інформації. Усе це допоможе студентам сформувати необхідну компетентність для подальшого вдосконалення фахових навичок.