Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Критичне мислення як провідна компетентність фахівців спеціальності дошкільна освіта та початкова освіта

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Цвєткова, Ганна Георгіївна
dc.date.accessioned 2024-01-19T11:14:41Z
dc.date.available 2024-01-19T11:14:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Цвєткова, Г. Г. Критичне мислення як провідна компетентність фахівців спеціальності дошкільна освіта та початкова освіта / Г. Г. Цвєткова // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Ліра-К, 2023. – Випуск 5 (2-2023). – С. 187-198. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43635
dc.description.abstract Зроблено аналіз щодо віддзеркалення складових критичного мислення з реаліями педагогічної дійсності для уточнення практичної складової та врахування специфіки викладання презентованого феномену. Співвідносено властивості критичного мислення з педагогічним інтерактивним інструментарієм. Схарактеризовано основні закономірності формування критичного мислення у майбутніх педагогів: активна пізнавальна діяльність студента, мотивація до оволодіння компетентностями критичного мислення; поступовість та систематичність введення інтерактивних методів та прийомів в освітній процес ЗВО; принцип актуальності знань, проблем; партнерство, співпраця зі студентською аудиторією. Подальшого вивчення потребують питання навчання викладачів навичкам критичного мислення, ефективне впровадження методів керованої дискусії, проєктів в освітній процес ЗВО. uk
dc.description.abstract An analysis has been conducted regarding the reflection of critical thinking components in the realities of pedagogical practice to refine the practical component and consider the specifics of presenting this phenomenon in teaching. The properties of critical thinking have been correlated with the pedagogical interactive toolkit. The main regularities of forming critical thinking in future educators are characterized: the student's active cognitive activity, motivation to acquire critical thinking competencies, the gradual and systematic introduction of interactive methods and techniques into the higher education process, the principle of the relevance of knowledge and issues, and partnership and cooperation with the student audience. Further research is needed on questions related to teaching teachers the skills of critical thinking and the effective introduction of managed discussion methods and projects into higher education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Ліра-К uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject майбутні вихователі uk
dc.subject майбутні вчителі початкових класів uk
dc.subject закономірності формування критичного мислення uk
dc.subject інтерактивні форми навчання критичному мисленню uk
dc.subject critical thinking uk
dc.subject future educators uk
dc.subject future primary school teachers uk
dc.subject regularities of critical thinking formation uk
dc.subject interactive forms of teaching critical thinking uk
dc.title Критичне мислення як провідна компетентність фахівців спеціальності дошкільна освіта та початкова освіта uk
dc.title.alternative Critical thinking as a leading competence of specialists in preschool and primary education uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.2.015.31:004(043.3)
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.5(2).2023.19


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics