ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Лук’янчук, Світлана Федорівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-01-19T10:45:27Z | |
dc.date.available | 2024-01-19T10:45:27Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Лук’янчук, С. Ф. Рольова гра як ефективний метод формування іншомовної діалогічної компетентності учнів початкової школи / С. Ф. Лук’янчук, М. І. Комогорова // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова ; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Ліра-К, 2023. – Випуск 5 (2-2023). – С. 127-134. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43625 | |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження обумовлюється тим, що, відповідно до концепції НУШ, вивчення іноземної мови вважається одним з пріоритетних напрямків освітньої політики в Україні. Володіти іноземною мовою означає бути готовим до її використання в різноманітних ситуаціях реального іншомовного спілкування. Тому формування основ іншомовної діалогічної компетентності є ключовою метою навчання іноземних мов молодших школярів. Відповідно до вікових особливостей учнів початкової школи гра, особливо рольова гра, є ефективним методом формування іншомовної діалогічної компетентності. Метою дослідження було розглянути методику використання рольової гри для формування іншомовної діалогічної компетентності молодших школярів. Авторами поставлено наступні завдання: розглянути методику формування іншомовної діалогічної компетентності молодших школярів; розкрити особливості використання рольових ігор у навчанні іноземної мови молодших школярів; представити ілюстративний приклад рольової гри, ефективної для роботи з учнями початкової школи. | uk |
dc.description.abstract | The relevance of the study is due to the fact that, according to the NUS concept, foreign language learning is considered one of the priority areas of educational policy in Ukraine. Mastering a foreign language means being ready to solve social language situations and being competent in real-life foreign language communication. Therefore, mastering foreign language dialogic speech is a key goal of teaching foreign languages to primary school students. In accordance with the age peculiarities of primary school students, game, especially role-playing game, is an effective method of developing foreign language dialogic competence. The purpose of this paper was to consider the methodology of using role-playing games for the development of foreign language dialogic competence of primary school students. The authors set the following tasks: to consider the methodology of developing primary school students’ foreign language dialogic competence; to disclose the peculiarities of using role-playing games in teaching a foreign language to primary school students; to present an illustrative example of a role-playing game effective for using with primary school students. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Ліра-К | uk |
dc.subject | іншомовна діалогічна компетентність | uk |
dc.subject | рольова гра | uk |
dc.subject | учні початкової школи | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | діалогічне мовлення | uk |
dc.subject | foreign language dialogic competence | uk |
dc.subject | role play | uk |
dc.subject | primary school students | uk |
dc.subject | foreign language | uk |
dc.subject | dialogic speech | uk |
dc.title | Рольова гра як ефективний метод формування іншомовної діалогічної компетентності учнів початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Role-playing as an affective method for developig primary school students’ foreign language dialogic competence | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 373.3.091.32.81’243 | |
dc.identifier.doi | 10.31392/ONP.2786-6890.5(2).2023.12 |