У дисертації досліджується актуальна проблема формування власного стилю викладання музики у студентів вищих педагогічних закладів. У ній подано новий концептуальний підхід до здійснення фахової підготовки майбутнього вчителя, який полягає у посиленні мотивації до набуття власного стилю викладання музики. Власний стиль викладання музики розглянуто багатокомпонентним феноменом у структурі методичної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. У роботі наведено авторське розуміння сутності та змісту означеного феномену, визначено структуру власного стилю викладання музики, критерії та їх показники, принципи та рівні його сформованості та оптимізації цього процесу. Розроблено структурнофункціональну модель методики формування власного стилю викладання
музики у студентів вищих педагогічних закладів. Теоретично обґрунтовано та практично перевірено ефективність володіння вчителем власним стилем викладання музики, що набувається у процесі фахової підготовки, завдяки безпосередньому педагогічному втручанню. Отримані результати підтвердили ефективне опанування методикою формування власного стилю викладання музики у студентів вищих педагогічних закладів та показали її перспективність.
Topical problem of formation of the own style of teaching music of the students of higher pedagogical institutions is studied in the dissertation. New conceptual approach to realization of professional preparation of the future musician-pedagogue, which lies in intensification of motivation to acquirement of the own style of teaching music is given. The own style of teaching music is considered as multicomponent phenomenon in the structure of methodical preparation of the future teacher of music art; the author’s understanding of the essence and the content of the mentioned phenomenon is given, the structure of the own style of teaching music, criteria and its indices, principles and the levels of its readiness and optimization of the present process is shown. Structural-functional model of the methodology of formation of the own style of teaching music of the students of higher pedagogical institutions is worked out. It is theoretically grounded and practically checked that effective teacher’s competence in the own style of teaching music can be acquired in the process of professional preparation by virtue of immediate pedagogical intervention.