У дисертаційному дослідженні виявлено сучасні підходи до проведення уроків футболу в школі, визначено вікові закономірності морфофункціонального, психічного та фізичного розвитку дітей 6-10 років, показано особливості диференційованого навчання рухових умінь учнів молодших класів у процесі фізичного виховання та використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізичної культури в школі. Науково обґрунтовано модель управління навчанням технічних прийомів
у футболі учнів молодшого шкільного віку на уроках фізичної культури, визначено мотивацію та інформативні показники у навчанні рухових умінь дітей 6-10 років, створено алгоритм навчання технічних прийомів і на цій основі розроблено методику диференційованого навчання рухових умінь молодших школярів у процесі занять футболом. Представлено нормативні шкали оцінювання засвоєння рухових умінь учнів молодших класів,запропонована інтегральна оцінка технічної підготовленості учнів з футболу,розраховані індивідуально можливі норми конкретного технічного прийому із врахуванням віку та статі учнів початкової школи.
The thesis study revealed new approaches to football lessons at school age is defined morphological patterns, mental and physical development of children 6-10 years, the features of differentiated teaching motor skills of elementary school students during physical education and information and communication technology in the classroom physical culture in school. Scientifically based models of management training techniques in football junior pupils at the lessons of physical culture, defined motivation and informative indicators of motor skills in teaching children 6-10 years, creating learning algorithm techniques and on this basis the technique of differential teaching motor skills of younger pupils in the process of playing football. Presented normative benchmarks mastering motor skills of elementary school students, offered integrated assessment of technical preparedness of students in football, calculated individually specific technical standards possible with regard to admission age and sex of primary school pupils.