У дисертації досліджується проблема удосконалення диригентськохорової підготовки студентів інститутів мистецтв до роботи з дитячим хором із застосуванням евристичних методів навчання. Подано аналіз базових понять дослідження, висвітлено специфіку, сутність та зміст означеного феномена, визначено принципові підходи, що зумовило виокремлення мотиваційноемоційного, комунікативно-компетентнісного, креативно-рефлексивного, діяльнісно-результативного компонентів підготовки майбутніх учителів музики до роботи з хором із застосуванням евристичних методів навчання, визначено педагогічні умови їх формування. Вперше сформульовано й обґрунтовано критерії, показники, охарактеризовано рівні підготовленості майбутніх учителів музики до роботи з хором із застосуванням евристичних методів навчання.
The dissertation investigates the problem of improving the conductor and choral arts institutions prepare students to work with children's choir using heuristic methods. The analysis of the basic concepts of research highlights the specificity, the nature and content of the definite phenomenon defined policy approaches, which led to the isolation of motivational-emotional, communicative competence, creative, reflective, action-effective component of future music teachers to work with a chorus using heuristic methods learning, defined pedagogical conditions of their formation. First formulated and justified criteria, indicators, described levels of preparedness for future music teachers to work with a chorus using heuristic methods.