У роботі досліджено методику фізичної підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до дій в екстремальних ситуаціях. Визначено структурні компоненти психофізичної готовності до дій в екстремальних ситуаціях в житті та в професійній діяльності педагога до загроз різного спрямування. Встановлено рівні психофізичної готовності студентів до дій в екстремальних ситуаціях для практичного урахування в системі фізичного виховання. Розроблено, обґрунтовано та перевірено ефективність методики фізичної підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до дій в екстремальних ситуаціях.
The method of physical preparation of students of higher pedagogical educational establishments to actions in extreme situations is explored in work. The structural components of physical readiness to actions in extreme situations in life and in professional activity of teacher to the threats of a different direction are certain. The levels of physical readiness of students to actions in extreme situations for a practical account in the system of physical education are set. Developed, efficiency of method of physical preparation of students of higher pedagogical educational establishments to actions in extreme situations is grounded and tested.