Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчання початків теорії ймовірностей і вступу до статистики в ліцеях і класах з поглибленим вивченням математики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трунова, Олена Василівна
dc.date.accessioned 2023-12-28T12:38:15Z
dc.date.available 2023-12-28T12:38:15Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Трунова, Олена Василівна. Навчання початків теорії ймовірностей і вступу до статистики в ліцеях і класах з поглибленим вивченням математики : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання математики / Трунова Олена Василівна ; наук. керівник Слєпкань Зінаїда Іванівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2007. – 204 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43452
dc.description.abstract У дисертації запропоновано науково-обґрунтовану методичну систему навчання учнів ліцеїв і класів з поглибленим вивченням математики в умовах рівневої і профільної диференціації. Визначена структура теоретичного матеріалу і практичних умінь в умовах диференціації навчання в школах нового типу. Розроблена методика формування знань і вмінь, створено навчальний посібник, розроблена система задач з прикладною спрямованістю на рівні сучасних вимог, досліджено питання наступності між основною і старшою школою у процесі вивчення початків теорії ймовірностей і вступу до статистики в ліцеях і класах з поглибленим вивченням математики. Результати роботи можуть бути використані вчителями ліцеїв і класів з поглибленим вивченням математики, викладачами вищих навчальних закладів, авторами підручників і навчальних посібників, викладачами інститутів післядипломної освіти. uk
dc.description.abstract Scientifically proved methodical system of training of learning the pupils of liceums and classes with the profound studying of mathematics in conditions of differentiation and personal orientation of training is offered in the dissertation. The structure of the theoretical material and practical skills in conditions of differentiation of training at schools of new type is determined. The technique of formation of knowledge and skills is developed, the manual is created, the system of problems with an applied orientation upto-date is developed, the question of continuity between the basic and senior school was investigated during studying the beginnings of theory of probability and introduction in to statistics in liceums and classes with the profound studying mathematics. Results of work can be used by teachers of liceums and classes with the profound studying mathematics. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject початки теорії ймовірностей і вступу до статистики uk
dc.subject ліцеї та класи з поглибленим вивченням математики uk
dc.subject стохастичне уявлення uk
dc.subject стохастичне мислення uk
dc.subject диференціація навчання uk
dc.subject методична система uk
dc.subject the beginnings of theory of probability and introduction in to statistics uk
dc.subject liceums and classes with the profound studying mathematics uk
dc.subject stochastic representation uk
dc.subject stochastic thinking uk
dc.subject differentiation of training uk
dc.subject methodical system uk
dc.title Навчання початків теорії ймовірностей і вступу до статистики в ліцеях і класах з поглибленим вивченням математики uk
dc.title.alternative Teaching the beginnings of Theory of probability and introduction into Statistics in liceums and classes with the profound studying of Mathematics uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016: 519.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу