У дисертації актуалізоване питання щодо підготовки майбутніх учителів, зокрема учителів музики до роботи в умовах полікультурності. На основі визначення спільних поглядів зарубіжних, українських та китайських вчених, світової практики щодо зазначеної проблеми обрано освітню змістову лінію методики – етнокультурну проблематику та музичний фольклор. Основою методики визначено поетапне впровадження педагогічних умов, яким відповідали спеціально розроблені методи та техніки їх реалізації. Пропоновані методи класифіковані у відповідності до функцій педагогічного потенціалу фольклору та роботи вчителя музики в умовах полікультурного середовища.
The thesis actualizes the issue of preparing future teachers, including music teachers, to work in multicultural environment. By defining common views of foreign, Ukrainian and Chinese scientists and international practice on this isssue, an educational content-line of the methodology was chosen - ethnocultural issues and musical folklore. The methodology is based on a phased implementation of pedagogical conditions, which are in line with specially developed methods and techniques for their implementation. Proposed methods are classified according to the functions of educational potential of folklore and the work of music teacher in a multicultural environment.