У дисертації обґрунтована можливість організації самостійної роботи студентів стаціонарної форми навчання - майбутніх учителів інформатики в умовах дистанційного навчання, організовуючи таким чином так зване «змішане» навчання.
Розроблено методику організації самостійної роботи майбутніх учителів інформатики на основі використання засобів дистанційного навчання, зокрема, зміст, засоби, форми, яка дає змогу покращити професійну підготовку майбутніх вчителів, сформувати в них навички до самоосвіти, самопізнання, самовдосконалення і навчання впродовж всього життя.
Modern education must realize an ideas of lifelong education, open learning, lifelong learning, and distance education. Today teachers must study continuously, reflecting new changes in science. In this work an attempt to consider of independent work of teachers to come, based on self-education via distance learning. It is developed the course support of activity of teachers to come of information science «Controlled teachers to come of information science via distance education», realized on the base of the informative-educational «Веб класс ХПІ», Moodle, «Агапа».