Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні чинники становлення професійної "Я-концепції" у студентів медичних коледжів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ушакова, Катерина Юріївна
dc.date.accessioned 2023-12-28T11:04:12Z
dc.date.available 2023-12-28T11:04:12Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ушакова, Катерина Юріївна. Психологічні чинники становлення професійної "Я-концепції" у студентів медичних коледжів : дис. … канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Ушакова Катерина Юріївна ; наук. керівник Співак Любов Миколаївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2017 [2018]. – 223 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43440
dc.description.abstract У дисертації проведено теоретичний аналіз проблеми дослідження, встановлено психологічний зміст і структуру феномена «професійна «Я-концепція» майбутніх медичних працівників». Визначено критерії (усвідомлення студентами себе як майбутніх медичних працівників, їх самооцінювання як майбутніх фахівців медичної сфери, ставлення студентів до себе як медичних працівників у майбутньому, саморегуляція і самоконтроль ними власної поведінки у професійних ситуаціях), показники і рівні (високий, середній, низький) становлення професійної «Я-концепції» студентів медичних коледжів. Емпірично виявлено особливості та психологічні (розвиненість професійної свідомості; ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності; співвідношення їх реальних уявлень про себе як майбутніх медичних працівників із ідеальними; місце професійної спрямованості у мотиваційній сфері студентів; прагнення професійної самореалізації; значущість обраної професії, актуальність і значущість професійної самоідентичності) й соціальні (професійна освіта; престижність професії медичного працівника у суспільстві; її соціальний статус у суспільстві; ставлення до медичних працівників у суспільстві) чинники становлення професійної «Я-концепції» студентів медичних коледжів. Доведено ефективність авторської програми психологічного супроводу розвитку професійної «Я-концепції» у студентів медичних коледжів. uk
dc.description.abstract In the dissertation the theoretical analysis of the research problem, the psychological content and the structure of the phenomenon «professional «I-concept» of the future medical workers» are established. The criteria are defined (students’ awareness of themselves as future medical workers, their self-assessment as future specialists in the medical sphere, the attitude of students towards themselves as medical workers in the future, self-regulation and self-control of their own behavior in professional situations), indicators and levels (high, medium, low) the formation of a professional «I-concept» of students of medical colleges. Empirically revealed features and psychological (development of professional consciousness, the attitude of students to future professional activity, the ratio of their real perceptions of themselves as future medical professionals with the ideal, the place of professional orientation in the student’s motivational field, the desire for professional self-realization, the importance of the chosen profession, relevanceand the significance of professional self-identity) and social (vocational education, the prestige of the profession of medical worker in a society, its social the position in society, attitudes to health workers in society) factors of formation of professional «self-concept» students of medical colleges. The effectiveness of the author’s program of psychological support for the development of the professional «I-concept» at the students of medical colleges has been proved. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject «Я-концепція» uk
dc.subject професійна «Я-концепція» uk
dc.subject когнітивний компонент uk
dc.subject емоційно-оцінний компонент uk
dc.subject поведінковий компонент uk
dc.subject чинники uk
dc.subject становлення uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject студенти uk
dc.subject медичні коледжі uk
dc.subject «I-concept» uk
dc.subject professional «I-concept» uk
dc.subject cognitive component uk
dc.subject emotional-estimating component uk
dc.subject behavioral component uk
dc.subject factors uk
dc.subject formation uk
dc.subject development uk
dc.subject students uk
dc.subject medical colleges uk
dc.title Психологічні чинники становлення професійної "Я-концепції" у студентів медичних коледжів uk
dc.title.alternative Psychological Factors of Becoming a Professional «I-concept» for students of medical colleges uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923.2:615.851.4


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу